اچیومنت دونالد ترامپ خودش را عامل موفقیت «تنها در خانه ۲» می‌داند - شرکت آچومنت

دونالد ترامپ خودش را عامل موفقیت «تنها در خانه ۲» می‌داند

کریس کلمبوس (Chris Columbus)، کارگردان فیلم «تنها در خانه ۲» (Home Alone 2: Lost in New York)، ادعا دارد که دونالد ترامپ به زور در این فیلم حضور پیدا کرده و اکنون واکنش رئیس جمهور سابق آمریکا به این موضوع واکنش نشان داده است. 

دونالد ترامپ اکنون پستی در شبکه اجتماعی اختصاصی خودش منتشر کرده و ادعا می‌کند که کریس کلمبوس و تیم تولید با تمنا و التماس می‌خواستند که به عنوان بازیگر مهمان در فیلم Home Alone 2 حضور داشته باشد. ترامپ اشاره کرد که تیم تولید هتل پلازا که در آن زمان به او تعلق داشت را اجاره کرده و با اصرار فراوان خواهان حضورش در فیلم بودند. 

مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل

فیلم Home Alone 2 هر سال هنگام کریسمس مورد توجه همه قرار می‌گیرد و رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که حضورش در فیلم هنوز بینندگان را به وجد می‌آورد. ترامپ حتی ادعا می‌کند که حضور او نقش پررنگی در موفقیت Home Alone 2: Lost in New York داشت، در غیر این صورت می‌توانستند در ۳۰ سال گذشته سکانس او را حذف کنند. 

دونالد ترامپ در فیلم Home Alone 2

کریس کلمبوس در سال ۲۰۲۰ در مصاحبه‌ای گفته بود که آن‌ها قصد فیلم‌برداری در لابی هتل پلازا را داشتند، ولی ترامپ شرط گذاشت که باید در فیلم حضور داشته باشد. با وجود حضور ترامپ در Home Alone 2: Lost in New York باعث خوشحالی بینندگان می‌شد و به همین خاطر تصمیم گرفتند که سکانس او را در ورژن نهایی فیلم نگه دارند. 

آخرین کنایه ترامپ به این کارگردان این بود که کریس کلمبوس یک عضو فراموش شده هالیوود است که برای شهرت و دیده شدن قصد دارد از او استفاده کند. 

مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکسرشته‌ای دوست داشتنی که به سینما گره خورده
۱۵ فیلم مدرن و تماشایی با محوریت بوکس


بازی نکن تا این ۲۰ تا ایستراگ رو ببینی

دونالد ترامپ خودش را عامل موفقیت «تنها در خانه ۲» می‌داند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 26 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 28 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.