اچیومنت دموی بازی Final Fantasy 16 امروز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد - شرکت آچومنت

دموی بازی Final Fantasy 16 امروز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد

کاربران کنسو‌های پلی‌استیشن می‌توانند از امروز دموی محدود بازی Final Fantasy 16 را روی سیستم سرگرمی خودشان تجربه کرده و در روز انتشار قادر خواهند بود تا تمام داده‌های ذخیره‌شده را به نسخه اصلی منتقل کنند.

امروز یکی از روزهای ویژه برای طرفداران سری بازی‌های Final Fantasy است؛ چراکه طبق اعلامیه رسمی کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، کاربران کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ می‌توانند دموی محدود و رایگان بازی Final Fantasy 16 را روی کنسول خود تجربه کرده و تمام داده‌های ذخیره‌شده را در تاریخ انتشار یعنی ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ برابر با ۱ تیر ۱۴۰۲ به بازی اصلی منتقل دهند تا دیگر کل محتوا را از نو آغاز نکنند.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۸ شرکت آچومنت؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟چقدر طرفدار مرد عنکبوتی هستید؟
کوییز ۱۸ شرکت آچومنت؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟

کمپانی اسکوئر انیکس خبر انتشار دموی بازی Final Fantasy 16 را طی همایش جشن پیش از انتشار این بازی اعلام کرد و توضیح داد که این نسخه آزمایشی رایگان ۱۲ ژوئن یعنی امروز در ساعت‌های ۱ صبح به وقت PT، ۴ صبح به وقت ET، ۹ صبح به وقت BST و ۶ عصر به وقت AEST قابل تجربه کردن و دانلود است.

دموی بازی Final Fantasy 16 امروز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد - شرکت آچومنت

در مورد کل محتوای رایگانی که در قالب دمو به دست کاربران می‌رسد، کمپانی اسکوئر انیکس توضیح می‌دهد که مخاطبان به تجربه بخش پیش درآمد بازی می‌پردازند که برای اکثر آن‌ها کمی بیش از ۲ ساعت طول خواهد کشید. این بخشی از نسخه نمایشی است که داده‌های آن قابل انتقال به نسخه اصلی خواهد بود، اما شامل همه بخش‌ها نمی‌شود.

هنگامی که بازیکنان بتواند بخش مقدمه را کامل کنند، در دمو یک نبرد ویژه باز می‌شود که به آن‌ها اجازه می‌دهد «بخش اکشن بازی را تجربه کرده» و با آمادگی کامل‌تری به محتوای انتشاری روز اول مراجعه کنند. با این کار، اسکوئر انیکس می‌خواهد که برخی از توانایی‌هایی که بعدا در نسخه اصلی ظاهر می‌شود، برای کاربران با این دموی رایگان به نمایش در بیاید. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت شرکت آچومنت را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از طرفداران و منتظران بازی Final Fantasy 16 هستید و می‌خواهید در روز اول انتشار، به تجربه این اثر بپردازید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟
چطور بازی‌های پلی استیشن را ارزان‌تر بخریم؟



پلی استیشن وی آر ۲ برای گیمر کامپیوتر چجوریه؟

شایعه: Forza Motorsport در ۱۸ مهر منتشر می‌شود - شرکت آچومنت
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 12 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.