اچیومنت دلیل عرضه دیجیتالی بازی Alan Wake 2 مشخص شد - شرکت آچومنت

دلیل عرضه دیجیتالی بازی Alan Wake 2 مشخص شد

استودیو رمدی در جریان رویداد سامر گیم فست یک ویدئوی کوتاه از گیم‌پلی Alan Wake 2 به نمایش گذاشت و در ادامه نیز بسیاری از سایت‌های خبری به صورت عملی آن را تجربه کردند و تحت تاثیر قرار گرفتند.

با این حال، یک نکته بحث برانگیز حول این عنوان ترسناک بقا باقی مانده که تنها به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود. Remedy دلایل مختلفی از پایین نگه داشتن قیمت گرفته تا عدم تمایل به انتشار نسخه فیزیکی و نیاز به دانلود آن را بیان کرد. سم لیک، کارگردان خلاق، استدلال استودیو را هنگام مصاحبه با Eurogamer توضیح داد.

بله، فقط به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود و به نوعی رسیدن به این ایده، هم از نظر رمدی و هم از نظر اپیک، تفکر فعلی ماست. احساس می‌کردم این کار با عقل جور در می‌آید و زمان‌بندی آن درست به نظر می‌رسید.

کارگردان بازی، کایل راولی، همچنین فاش کرد که این موضوع زمان بیشتری را برای پالیش و بهینه کردن بازی به سازندگان می‌دهد.

عرضه صرفا دیجیتالی به ما زمان بیشتری برای پالیش کردن بازی می‌دهد. در واقع مقدار قابل توجهی از هر هفته صرف این کار می‌شود. زیرا در غیر این صورت اگر بازی بخواهد روی دیسک عرضه شود، باید بدون پچ قابل بازی کردن باشد.

ما اساسا نمی‌خواستیم چیزی را منتشر کنیم که به آن افتخار نمی‌کنیم و بازیکنان آن را تجربه کنند. بنابراین امیدواریم از این طریق بتوانیم نسخه بهتری از بازی را در اختیار شما قرار دهیم.

Alan Wake 2

THQ Nordic که نسخه فیزیکی آلن ویک را بر روی پی‌سی منتشر کرده بود، علاقه خود را برای انتشار فیزیکی قسمت دوم اعلام کرده است. با این حال، رمدی و اپیک گیمز هنوز با آن موافقت نکرده‌اند، اگرچه این احتمال نیز وجود دارد که برنامه‌ها در آینده تغییر پیدا کنند.

Alan Wake 2 در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. چندی پیش باخبر شدیم که به پایان رساندن بازی بیش از ۲۰ ساعت زمان خواهد برد.


با این بازی‌ها تابستونت رو شروع کن

تریلر جدیدی از سریال The Witcher منتشر شد [تماشا کنید] - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 142 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 27 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.