اچیومنت در یک ماد جالب، ملینا از Elden Ring به باس سکیرو تبدیل شده است - شرکت آچومنت

در یک ماد جالب، ملینا از Elden Ring به باس سکیرو تبدیل شده است

Elden Ring پر از باس فایت‌های بدنام است، اما هیچ یک از آن‌ها به اندازه Malenia، Blade of Miquella بازیکنان را به زحمت ننداخته است. او با اختلاف زیادی به عنوان سرسخت‌ترین باس بازی در نظر گرفته می‌شود، بیشتر به خاطر حملات سریع و تکنیک Waterfowl Dance.

مبارزه با او بیشتر شبیه یک باس فایت سریع و نابخشودنی در Sekiro است که این بار در میانه الدن رینگ قرار گرفته و شما را به تعجب وا می‌دارد اگر Wolf در برابر او قرار بگیرد، چه می‌شود؟

دیگر لازم نیست با خود سوال کنید، زیرا یک نفر در واقع توانسته ملنیا را به سکیرو اضافه کند. Kento Ame چند روز پیش ویدئویی در کانال یوتیوب خود آپلود کرد. به نظر می‌رسد که این ماد خاص، باس Divine Dragon را حذف کرده و آن را با ملنیا جایگزین کرده که وقتی صاعقه‌ای به زمین برخورد می‌کند، در آسمان ظاهر می‌شود.

تماشا از یوتیوب

مطلب پیشنهادی:۱۰ اشتباه بزرگی که هر بازیکن الدن رینگ اولین بار انجام می‌دهداشتباهات بزرگی که بسیاری از ما مجبور به تجربه آن شدیم!
۱۰ اشتباه بزرگی که هر بازیکن الدن رینگ اولین بار انجام می‌دهد

درگیری آغاز می‌شود و کنتو آمه بیشتر ضربات ملنیا را دفع می‌کند و در نتیجه نوار Posture او را پر می‌کند. زمانی که اولین Deathblow را اجرا می‌کند، این نسخه از Malenia حتی به فاز دوم خود می‌رود و یک جوانه گل سمی از خود به جای می‌گذارد.

بیشتر حرکات ملنیا به اینجا منتقل شده و سکیرو حتی چند حمله او را با Mikiri دفع می‌کند. این یک شاهکار فوق‌العاده چشمگیر از عرصه مادینگ است و در واقع چندان بی‌جا به نظر نمی‌رسد. بلکه ثابت می‌کند ملینا در واقع باس Sekiro با لباس مبدل بوده است.

Elden Ring

Milenia تنها باس فایتی نیست که به سکیرو اضافه شده، زیرا Kento Ame چندی پیش ویدیویی از مبارزه با Slave Knight Gale از دارک سولز ۳ نیز آپلود کرده بود.

اگرچه ممکن است تعجب‌آور به نظر برسد که این باس فایت‌ها چقدر خوب در سکیرو پیاده سازی شدند، زمانی که در نظر بگیرید FromSoftware از یک موتور استفاده می‌کند، منطقی است.

فرام سافتور حتی از موتور الدن رینگ برای Armored Core 6 نیز استفاده کرده، بنابراین اکنونباید ببینم Malenia در برابر یک AC پیشرفته چگونه عمل می‌کند.

مطلب پیشنهادی:اساطیر ژاپنی در داستان بازی سکیروردپای اساطیر ژاپنی در داستان گرگ تنهای سکیرو
اساطیر ژاپنی در داستان بازی سکیرو


ویجی کست:نسل‌های مختلف گیمرها چه فرقی دارن؟

تصاویری از بازی Resident Evil 4 روی آیفون ۱۵ پرو منتشر شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 66 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.