اچیومنت درجه‌بندی سنی بازی Tekken 8 در کشور کره جنوبی مشخص شد - شرکت آچومنت

درجه‌بندی سنی بازی Tekken 8 در کشور کره جنوبی مشخص شد

اخیراً در جریان همایش Evo، بندای نامکو یک بار دیگر بازی Tekken 8 را به نمایش گذاشت و دو شخصیت جدید را برای فهرست مبارزان رو به رشد خود معرفی کرد.

هیجان پیرامون بازی با هر نمایش جدید افزایش می‌یابد، اما دقیقا چه زمانی می‌توان انتظار عرضه آن را داشت؟ اگرچه Bandai Namco هنوز انتشار عرضه دقیقی فاش نکرده، اما گزارشات اخیر نشان می‌دهد که اعلام آن دور از دسترس نیست.

مطلب پیشنهادی:۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانیدشاهکاری مورد انتظار از کپکام
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانید

آنطور که توسط Twisted Voxel مشاهده شد، Tekken 8 اخیرا در کشور کره جنوبی توسط «کمیته رتبه بندی و مدیریت بازی‌ها» درجه‌بندی شده است.

درجه‌بندی‌های طبقه‌بندی شده معمولا در مراحل پایانی توسعه و زمانی که به عرضه نزدیک‌تر هستیم، رخ می‌دهند و نشان می‌دهد که تاریخ انتشار Tekken 8 ممکن است خیلی دور نباشد و به زودی اعلام شود.

Bandai Namco قبلا گفته بود که این بازی تا پایان سال مالی جاری که تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴ ادامه دارد، عرضه خواهد شد. ناشر ژاپنی این بازی را در اواخر ماه میلادی به نمایشگاه گیمزکام خواهد بُرد، بنابراین ممکن است درباره زمان عرضه آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

Tekken

این نسخه از سری تکن با تغییرات قابل توجهی همراه بوده و مکانیزم‌هایی مثل سیستم هیت (heat)، عصبانیت (rage) و نوار بهبودی به گیم‌پلی بازی تکن ۸ اضافه شده‌اند. اگر جز طرفداران سری بازی تکن محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «هر آن‌چه که باید از بازی Tekken 8 بدانید» را مطالعه کنید.

Tekken 8 برای PS5، Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است.


نکاتی که باید درمورد ایسوس روگ الای بدونید

استودیو People Can Fly روی یک بازی واقعیت مجازی کار می‌کند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 14 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.