اچیومنت دانجن‌ها، کلاس‌ها و رابط کاربری Diablo 4 بر اساس بازخوردهای بتا بهبود خواهند یافت - شرکت آچومنت

بتایی که موفق‌ترین دوره در میان تمام عناوین سری بود

دانجن‌ها، کلاس‌ها و رابط کاربری Diablo 4 بر اساس بازخوردهای بتا بهبود خواهند یافت

بتای اخیر Diablo 4 بیش از هر دوره بتای این سری در گذشته، بازیکن بیشتر جذب خود کرد و بلیزارد اعلام کرده تمام بازخوردهایی که در مورد چگونگی بهبود بازی پس از بتا دریافت خواهند کرد، بسیار ارزشمند خواهد بود.

اکنون به نظر می‌رسد توسعه‌دهنده تعدادی تغییرات ایجاد کرده که برخی از آن‌ها کاملاً قابل توجه هستند. از دانجن‌ها و چیدمان‌های بازی گرفته تا جنبه‌های دیگر مانند متعادل‌سازی کلاس‌ها، رابط کاربری و موارد دیگر.

بلیزارد فهرست کاملی از تغییرات و پیشرفت‌هایی که بر اساس تمام بازخوردهای دوره بتا در Diablo 4 اعمال کرده، به تازگی ارائه کرده است.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

در مورد چیدمان دانجن‌ها، بلیزارد روی کاهش «انواع خاصی از عقب‌نشینی‌ها که از تجربه بازیکن می‌کاهد» تمرکز کرده، در حالی که تلاش کرده‌اند به شکایات مربوط به اهداف خسته‌کننده در دانجن‌ها رسیدگی کنند.

در حالی که دانجن‌ها اهداف مختلفی برای تکمیل ارائه می‌دهند، بازخورد بازیکنان بیان کرده که انجام هر هدف خسته‌کننده است. امیدواریم که ارائه پاداش‌ها، مانند افزایش تحرک در حین حمل اقلام خاص، تجربه تکمیل اهداف را ساده‌تر و تغییر دهد. این تعدیل صرفاً یک نقطه شروع است و قصد داریم این رویکرد را در به‌روزرسانی‌های آینده به Keys تعمیم دهیم.

Diablo 4

بلیزارد همچنین کلاس‌های فردی را بهینه‌سازی کرده و برخی از حملات آن‌ها را که بیش از حد قوی بودند، متعادل کرده، مشکلات رابط کاربری را برطرف کرده، رویدادهای مختلف را دستکاری کرده و موارد دیگر انجام داده است. در وبسایت بلیزارد می‌توانید آن‌ها را به طور کامل بخوانید.

بلیزارد در تاریخ ۲۰ آپریل اطلاعات بیشتری را در مورد Diablo 4، محتوای انتهای بازی و سیستم‌های پیشرفت آن در استریم Developer Update افشا خواهد کرد. این عنوان در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) برای Xbox Series X/S، PS5، Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]سوالی بزرگ برای تمام طرفداران ویدیوگیم!
چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

کپکام ظاهرا Ray Tracing بازی‌های Resident Evil 2 و 3 را حذف کرده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 16 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.