اچیومنت خالق Monkey Island درباره بسته الحاقی جدید Sea of Thieves اطلاعی نداشته - شرکت آچومنت

دیزنی در مراحل نهایی از ساخت DLC مرتبط با سری جزیره میمون‌ها خبر داده

خالق Monkey Island درباره بسته الحاقی جدید Sea of Thieves اطلاعی نداشته

ران گیلبرت، خالق و نویسنده Monkey Island، به تازگی اعلام کرد که درباره کراس‌اوور Sea of Thieves با جزیره میمون‌ها که اوایل هفته گذشته معرفی شد،‌ به او گفته نشده بود.

گیلبرت این موضوع را از طریق یک تاپیک در Mastadon فاش کرد که در آن به یکی از طرفداران درباره مشارکت احتمالی خود با Sea of Thieves: The Legend of Monkey Island پاسخ می‌داد.

خیر، حتی در مورد آن چیزی به من گفته نشده بود. پشت سرم اتفاق افتاد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls

طبق گفته Eurogamer، استودیو سازنده Terrible Toybox در ادامه بیانیه‌ای منتشر کرد که به گیلبرت در مورد کراس اوور اطلاع داده شده، اما محتوای آن به حدی جلو رفته بوده که او اگر می‌خواست نیز نمی‌توانست تاثیر خاصی در روند پیشرفت پروژه داشته باشد.

دیزنی به عنوان حسن نیت او را از پروژه باخبر کرد، اما بازی در آن مرحله از توسعه بسیار پیش رفته بود و به او فرصتی برای مشارکت معنادار داده نشد. [گیلبرت] عمیقاً به جزیره میمون‌ها اهمیت می‌دهد و برای تیم Rare آرزوی موفقیت در پروژه دارد.

Monkey Island

Sea of Thieves: The Legend of Monkey Island در شوکیس بازی‌های ایکس باکس معرفی شد. این رویداد کراس‌اوور دارای سه Tall Tales جدید خواهد بود و در ۲۰ جولای به صورت رایگان در اختیار همه بازیکنان قرار خواهد گرفت.

The Tall Tales دارای شخصیت‌های مختلفی از جزیره میمون‌ها از جمله قهرمان داستان، Guybrush Threepwood و همچنین شخصیت‌های محبوب دیگری مانند استن و مورای جمجمه سخنگوی شیطانی خواهد بود.

بازی Return to Monkey Island سال گذشته منتشر شد و در نقد آن نوشته بودیم که «به پای نسخه‌های شاهکار اول و دوم این سری می‌رسد و می‌تواند یادآور دوران درخشان بازی‌های ماجراجویی باشد. اگر از طرفداران این سبک بازی‌ها و یا طرفدار داستان‌های قدرتمند در بازی‌ها هستید، به هیچ وجه تجربه آن را از دست ندهید».

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Metal: Hellsingerنبرد ریتمیک شیاطین
بررسی بازی Metal: Hellsinger


چه اتفاقی برای پرنس آف پرشیا افتاده؟

سونی: استراتژی ما برای عدم عرضه بازی‌های فرست پارتی روی پلی استیشن پلاس موثر است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 16 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.