اچیومنت جینا کارانو ستاره سابق جنگ ستارگان به شدت از رئیس دیزنی و لوکاس‌فیلم انتقاد کرد - شرکت آچومنت

تعجبی ندارد که چرا تمامی فیلم‌های دیزنی در این روزها فاجعه هستند!

جینا کارانو ستاره سابق جنگ ستارگان به شدت از رئیس دیزنی و لوکاس‌فیلم انتقاد کرد

جینا کارانو؛ بازیگر پیشین نقش کارا دون در دنیای فیلم و سریال‌های جنگ ستارگان، تقریبا سه سال پس از اخراجش از سریال The Mandalorian، رئیس لوکاس‌فیلم را به رگبار انتقاد بست.

مطلب پیشنهادی:نقد انیمیشن Elemental – آبِ رو آتیشعشق ممکن عنصر آب و آتش
نقد انیمیشن Elemental – آبِ رو آتیش

سال ۲۰۲۱ بود که کارانو با پست‌های مختلفی که در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت، جنجال زیادی به پا کرد و همین مساله در نهایت باعث اخراج او از سریال مندلورین شد. به‌طوری که او نتوانست در فصل سوم این سریال حضور یابد.

حال به تازگی اپیزود جدید و ویژه‌ای از سریال کمدی بزرگسالانه South Park در پارامونت‌پلاس تحت عنوان South Park: Joining the Panderverse منتشر شد که در آن شاهد انتقاد از کتلین کندی؛ رئیس دیزنی و لوکاس‌فیلم به‌خاطر ساخت فیلم و سریال‌های تلویزیونی یکسان و بدون هیچ خلاقیت خاصی هستیم. پس از این، کارانو در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به موافقت از نحوه‌ای که سریال انیمشینی South Park کندی را به تصویر کشیده بود، واکنش نشان داد.

کارانو نوشت: «این همان جایی است که ک.ک (کتلین کندی) هر یوتیوبری که این اپیزود را به اشتراک می‌گذارد و به آن می‌خندد را سانسور می‌کند. او گزینه دیس‌لایک را از یوتیوب غیرفعال می‌کند؛ چرا که تعداد بسیاری (دیس‌لایک) دریافت می‌کند. سپس از غول‌های تبلیغاتی‌اش می‌خواهد که مطمئن شوند رسانه‌های ورایتی و هالیوود ریپورتر مقالات دهن‌پرکنی درمورد سازندگان (سریال) ساوث پارک و خانواده‌هایشان منتشر کنند و از طریق هر فرد احمق و دم‌دستی که روح‌شان را برای کار در لوکاس‌فیلم می‌فروشند، می‌خواهد تا نام این افراد (سازندگان ساوث پارک) را لکه‌دار کنند. او اراذل و اوباش آنلاین‌اش را فعال می‌کند تا مدام تکرار کنند که سازندگان ساوث پارک نژادپرست، متعصب و ترنس‌هراس هستند و از سازندگان ساوث پارک می‌خواهد که علنا با استفاده از کلماتی که او (کتلین کندی) آن‌ها را تایید می‌کند، عذرخواهی کنند».

جینا کارانو ستاره سابق جنگ ستارگان

پس از این، صفحه Around the Galaxy که تاک‌شوی دنیای استار وارز به شمار می‌رود طی پستی نوشت جینا کارانو عقلش را از دست داده است. در ادامه هم کارانو در یک پست دیگر واکنشی بلند و بالا به حرفی که Around the Galaxy زد، نشان داد.

کارانو همچنین فاش کرد که او قربانی بی‌گناه تصمیم‌گیری‌های اشتباه کندی بوده و افراد دیگری هم بوده‌اند که مطلقا بدون اینکه دست از پا خطا کنند، اخراج شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:داستان اصلی سفید برفی چه بود؟قربانی یک سیب زهرآگین
داستان اصلی سفید برفی چه بود؟


سونیک و ماجراهاش چه درسی به گیمرها میده؟

استقبال خوب از دموی The Finals باعث مشکل در سرورهای بازی شده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 51 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 30 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.