اچیومنت جنسن اکلس از احتمال بازگشت به سریال The Boys می‌گوید - شرکت آچومنت

جنسن اکلس از احتمال بازگشت به سریال The Boys می‌گوید

اینطور که تاحدودی مشخص شده است، شخصیت سولجر بوی (Soldier Boy) با بازی جنسن اکلس (Jensen Ackles) برای فصل آینده سریال The Boys به محتوای سریال باز خواهد گشت.

اگر برای تولید فصل آینده سریال The Boys همه چیز به خوبی هماهنگ شود، طرفداران ممکن است شاهد بازگشت چهر آشنای دیگری باشند. در یکی از قسمت‌های پادکست استاپ با حضور جنسن اکلس، بازیگر نقش سولجر بوی، از بازگشت احتمالی خودش در فصل آینده خبر داد. اگرچه او از تایید حضور شخصیت سولجر بوی در فصل آینده هیچ اطلاعاتی با کاربران به اشتراک نگذاشت، اما اطمینان دارد که این شخصیت کشته نشده و حداقل به هر طریقی زنده مانده است.

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟

اکلس در آخرین صحبت‌های خودش اینطور گفت:

چیزهایی وجود دارد که اجازه ندارم راجع به آن صحبت کنم، اما فقط می‌گویم که خدا را شکر، سولجر بوی نمرده است.

در صورت بازگشت اکلس، فصل چهارم سریال The Boys اتحاد مجدد و قابل توجه بین سه تیکه اصلی Supernatural را نشان خواهد داد. اریک کریپکی (Erik Kripke) رهبر تیم نویسندگان فصل جدید خواهد بود و جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) هم حضور قطعی در آینده سریال خواهد داشت. بنا به توضیحات کریپکی، مذاکرات با مورگان در سال‌های گذشته اتفاق افتاده بود، اما تا الان برنامه‌ریزی‌ها تیم سازنده به نتیجه نرسیده است.

سریال The Boys

فصل چهارم سریال The Boys برای اکران در سال ۲۰۲۳ میلادی برنامه‌ریزی شده و سه فصل اول آن هم اکنون از طریق پلتفرم Prime Video قابل تماشا است. اسپین‌آف این مجموعه با نام Gen V هم در دست تولید قرار دارد و انتظار می‌رود که آن هم در سال میلادی جاری به پرده سینما برود. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این سریال و برنامه‌های بعدی تیم سازنده‌اش، وب سایت شرکت آچومنت را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم برای بازگشت احتمالی شخصیت سولجر بوی خوشحال هستید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:ده فیلم ابرقهرمانی برتر دهه – از لوگان تا واندروومنانقلاب ابرقهرمانان در سینما
ده فیلم ابرقهرمانی برتر دهه – از لوگان تا واندروومن


استارفیلد و هر چیزی که باید درباره آن بدانیم

چرا Halo در رویداد ایکس باکس حضور نداشت؟ فیل اسپنسر پاسخ می‌دهد - شرکت آچومنت
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 19 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.