اچیومنت جلوه‌های ویژه بد سریال She Hulk دردسرساز شده است - شرکت آچومنت

جلوه‌های ویژه بد سریال She Hulk دردسرساز شده است

روز گذشته اولین تریلر از سریال مورد انتظار شی هالک (She Hulk: Attorney at Law) پخش شد ولی به نظر می‌رسد که طرفداران از جلوه‌های ویژه آن چندان راضی نیستند.

طرفداران به چهره She-Hulk به عنوان نمونه‌ای از جلوه های بصری بد اشاره کرده‌اند. تفاوت اصلی هالک اصلی و شی هالک در این است که جسیکا می‌تواند پس از تغییر فرم میزان قابل توجهی از ظاهر، شخصیت و هوش را خودش حفظ کند. از آنجایی که این شخصیت به اندازه کافی ظاهر انسانی دارد، استودیو می‌توانست به جای تصاویر کامپیوتری از گریم استفاده کند.

دیگران همچنین هالک مونث را با گامورا (زویی سالدانا) در Guardians of the Galaxy مقایسه می‌کنند، شخصیتی که ظاهر کاملا سبز او تنها با آرایش و گریم گسترده خلق شده بود. با این وجود خیلی از طرفداران امیدوارند که در چند ماه آینده کیفیت جلوه‌های ویژه سریال بهبود پیدا کنند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Cruella – بانوی دیوانه دیزنیاسپین آف ۱۰۱ سگ خالدار چطور از آب در آمده است؟
نقد فیلم Cruella – بانوی دیوانه دیزنی

جنیفر والترز با بازی تاتیانا ماسلینی (Tatiana Maslany) در واقع یکی از اقوام بروس بنر است. او در یک سانحه تیراندازی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و در آستانه مرگ است، از این رو بروس مجبور می‌شود مقداری از خون خود را به جنیفر اهدا و او را به هالک مونث تبدیل کند. تیم بازیگری سریال علاوه‌بر تاتیانا ماسلینی شامل مارک رافولو (Mark Ruffalo)، جمیلا جمیل (Jameela Jamill) و تیم راث (Tim Roth) می‌شود.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تیم راث دوباره نقش ابامینیشن (Abomination) را برعهده دارد. جسیکا گاو (Jessica Gao) با سابقه کار روی Silicon Valley و Rick and Morty رهبری تیم نویسندگان سریال را برعهده دارد. این سریال توسط کت کویرو (Kat Coiro) و آنو ولیا (Anu Valia) کارگردانی می‌شود.

پخش سریال She Hulk: Attorney at Law از تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) طی ۹ قسمت شروع خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۳ سریال مارول که پس از فیلم Black Widow منتشر خواهند شدادامه فاز چهارم دنیای سینمایی مارول
۱۳ سریال مارول که پس از فیلم Black Widow منتشر خواهند شد


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 19 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.