اچیومنت جزئیات جدیدی از دوره بتای محدود Skull and Bones فاش شد - شرکت آچومنت

جزئیات جدیدی از دوره بتای محدود Skull and Bones فاش شد

بازی نفرین شده‌ی Skull and Bones از یوبیسافت که تاکنون چندین بار با تاخیر در عرضه مواجه شده، از ۲۴ تا ۲۸ آگوست (۳ تا ۸ شهریور) دوره بتای محدود برگزار خواهد کرد.

این بتا برای بازیکنان رایانه‌های شخصی از طریق Ubisoft Connect در دسترس خواهد بود و فقط به صورت دعوتنامه است (اگرچه بازیکنان می‌توانند دو دوست دیگر را با خود بیاورند).

پریلود نسخه بتا از ۳۱ مرداد ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود و می‌توانید دانلود کنید. خود دوره بتا از ۳ شهریور ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران شروع خواهد شد و ۱۰:۳۰ صبح هشتم شهریور به پایان می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]اساسین‌ها در دنیاهای موازی
اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]

بازیکنان می‌توانند منتظر قراردادهای کمپین اصلی باشند که به‌ عنوان راهنمایی برای «افزایش شهرت و کشف بیشتر درباره جهان بازی» عمل خواهد کرد. البته قراردادهای جایزه‌بگیر، قراردادهای جانبی، قراردادهای قابل تکرار و رویداد جهانی Merchant Convoy نیز در بتا وجود دارند. تکمیل این فعالیت‌ها به پیشرفت در سطوح Infamy منجر خواهد شد.

با رسیدن به سطح Buccaneer، یک کشتی و تجهیزات قدرتمند به دست می‌آورید. بازیکنان همچنین می‌توانند یکدیگر را ملاقات کنند (از طریق لانه دزدان دریایی در جزیره قرمز که سفر شما آغاز می‌شود)، کشتی و اسلحه را بسازند و لوت خود را انبار کنند.

شما همچنین می‌توانید ثروت‌های غارت شده از انجام اهداف را بفروشید، با گروه‌های دیگر ملاقات کنید و مناطق پنهان را برای خرید اقلام کمیاب کشف کنید.

Skull and Bones

Skull and Bones برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دست توسعه است. این پروژه که ابتدا در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد و از سال ۲۰۱۳ در دست ساخت بوده، بارها با تاخیر در زمان عرضه روبه‌رو شده و هنوز اطلاعاتی در مورد زمان دقیق انتشار آن اعلام نشده است.

Skull and Bones به دنبال یک سری تاخیرهای قبلی قرار بود در ماه مارس ۲۰۲۳ منتشر شود، اکنون در «ابتدای» سال مالی جاری یوبیسافت (۲۰۲۳-۲۰۲۴) که از آوریل تا مارس ۲۰۲۴ (فروردین تا اسفند ۱۴۰۳) ادامه دارد، عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید


ما پررو شدیم یا بازی‌ سازها تنبل شدن؟

چرا فصل دوم سریال House of the Dragon دو قسمت کمتر دارد؟ - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 58 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.