اچیومنت جزئیات تازه‌ای از بازی Star Wars Jedi: Survivor فاش شد - شرکت آچومنت

جزئیات تازه‌ای از بازی Star Wars Jedi: Survivor فاش شد

به تازگی پیش‌نمایش‌های جدید از گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شده و برخی سایت‌ها مانند Fextralife سه ساعت از نسخه در حال پیشرفت آن را بازی کردند. دنباله‌ی مورد انتظار در اواخر ماه آپریل منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد که محتوای بسیار بیشتری نسبت به Fallen Order به طرفداران خود ارائه می‌دهد.

به عنوان مثال، جهان بازی بزرگ‌تر از قبل است، سیاره جدید Koboh طیف گسترده‌ای از مکان‌ها برای گشتن و اسراری برای کشف کردن دارد. عنوان جهان باز نیست، اما NPC‌های مختلفی را ملاقات خواهید کرد که ماموریت‌های جانبی و مانت‌های رام شده برای آسان‌تر کردن سفر فراهم می‌کنند.

Rambler’s Reach، شهر اصلی در Koboh، از آن جهت که به مرور تغییر پیدا می‌کند، جالب است. می‌توانید شخصیت‌های مختلفی را استخدام کنید که شهر را گسترش دهند و این ایده خوبی است که اغلب برگردید تا ببینید چه چیزی تغییر کرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید

سه مورد از پنج Lightsaber Stances برای امتحان کردن در دسترس بودند و هر کدام درختان مهارتی مخصوص به خود برای ارتقاء دارند. قدرت‌های فورس جدید مانند Force Confusion که به طور موقت یک موجود متخاصم را به سمت شما می‌چرخاند نیز عالی به نظر می‌رسند. همچنین نحوه عملکرد Dual Wield Stance، به خصوص در برابر دشمنان بزرگ‌تر مانند Rancor، جالب است.

همراه با Jedi Chambers، کل کستیس می‌تواند Force Tears را نیز کشف کند. این موارد او را به مکان دیگری منتقل می‌کنند و چالش‌های پلتفرمینگ را ارائه می‌دهند.

یکی از این مناطق دارای یک دیوار لیزری است که هر بار می‌پرید، جهت آن تغییر می‌کند، بنابراین زمان‌بندی برای حل پازل مهم است. تکمیل این چالش‌ها به شما امتیازات مهارتی خواهد داد، اما ممکن است مجبور شوید برای یافتن آن‌ها تلاش کنید.

در نهایت، نگاه بهتری به لوازم تزئینی BD-1 و کل کستیس داریم. برای بی‌دی‌۱ می‌توان سرها و فریم‌های مختلفی را تجهیز کرد، در حالی که برای مل مجموعه‌ای از لباس‌ها، ریش، مدل مو و موارد دیگر را باز کرد. سفارشی‌سازی تا حد زیادی نسبت به نسخه اول گسترش یافته و خوب به نظر می‌رسد.

Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:آیا زمین در دنیای استار وارز وجود دارد؟جایگاه این کره آبی و سبز در هیاهوی کهکشانی دورِ دور
آیا زمین در دنیای استار وارز وجود دارد؟


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

ناتی داگ به خاطر لانچ بد بازی The Last of Us Part 1 عذرخواهی می‌کند - شرکت آچومنت
با کلیک روی تصویر از یوتوب شرکت آچومنت تماشا کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 4 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.