اچیومنت جان سینا درخواست ساخت بازی دو بعدی جدیدی از Metroid را داشت - شرکت آچومنت

جان سینا درخواست ساخت بازی دو بعدی جدیدی از Metroid را داشت

جان سینا (John Cena) یکی از طرفداران سرسخت متروید (Metroid) محسوب می‌شود و در سال ۲۰۱۷ از نینتندو خواسته بود که یک بازی دو بعدی جدید از این سری بسازد.

دن ریکرت (Dan Ryckert) از سایت Giant Bomb که سابقه همکاری با WWE را هم دارد، کسی است که به درخواست سینا از نینتندو اشاره کرده. به همین خاطر کمپانی سال پیش یک نسخه از بازی Metroid Dread را برای جان سینا ارسال کرد. یکی از کارکنان سابق نینتندو به نام کریستا ینگ (Krysta Yang) نیز این موضوع را تایید کرده است.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

ینگ گفت که سینا طرفدار سرسخت متروید محسوب می‌شود و از صحبت کردن با او لذت برده بود. این بازیگر و سوپراستار علاقه زیادی به بازی‌های ویدئویی و همچنین عناوین کلاسیک نینتندو دارد. سینا در گذشته اعلام کرده بود که Command and Conquer سری مورد علاقه او در تمام دوران است.

متروید (Metroid)

به نظر می‌رسد که نینتندو نیز روی دو نسخه از سری متروید کار می‌کند. شایعات به ساخت یک ریمستر رسمی از Metroid Prime اشاره دارند که ممکن است در سالگرد ۲۰ سالگی این فرانچایز روانه بازار شود. این بازی بار اول در سال ۲۰۰۲ به بازار عرضه شد و روی گیم‌کیوب و Wii در دسترس قرار دارد.

از سوی دیگر بازی Metroid Prime 4 نیز همچنان در دست ساخت قرار دارد. چند سال از معرفی این بازی گذشته ولی به نظر می‌رسید که استودیو رترو در ساخت آن به مشکل برخورد کرده باشد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی WarioWare: Get It Together!جنون بزرگ میکرو گیم‌ها
بررسی بازی WarioWare: Get It Together!


با انیمه های ممنوعه در دنیا آشنا شوید

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 235 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 27 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.