اچیومنت ثبت نام برای شرکت در دوره بتای محدود Ghostrunner 2 آغاز شد - شرکت آچومنت

ثبت نام برای شرکت در دوره بتای محدود Ghostrunner 2 آغاز شد

استودیو One More Level به تازگی اعلام کرد ثبت‌نام دوره بتای محدود بازی Ghostrunner 2 که امسال عرضه می‌شود، آغاز شده و ظرفیت‌ها محدود هستند.

اما این تمام ماجرا نیست، چرا که توسعه‌دهنده و ناشر ۵۰۵Games در تاریخ ۲۱ آگوست، درست قبل از برنامه شب افتتاحیه گیمزکام، اخبار «بزرگ بعدی» از بازی را فاش خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی:بازی Kynseed همان Stardew Valley است، اما کامل‌ترهمان فرمول موفق، اما این‌بار بزرگ‌تر
بازی Kynseed همان Stardew Valley است، اما کامل‌تر

در عین حال، طرفداران می‌توانند از طریق یک ویدئوی جدید در یوتیوب با داستان گوست‌رانر آشنا شوند. این ویدئو وقایع بازی اول را پوشش می‌دهد، پس مراقب اسپویل‌ها باشید.

در مورد Ghostrunner 2 باید گفت که این بازی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود و داستان آن یک سال پس از اتفاقات قسمت اول می‌گذرد و در آن شخصیت اصلی برای اولین بار از تله مرگ برج دارما بیرون می‌آید تا در زمین‌های بایر فراتر از آن کاوش کند.

استودیو سازنده خاطرنشان کرد که «مبارزه با فشار سریع به جلو» بازی اصلی دست نخورده است و برای این نسخه تقویت شده است و گیم‌پلی چالش‌برانگیز نیز بار دیگر بازخواهد گشت.

Ghostrunner

مراحل بازی غیر خطی هستند و حتی بخش‌های موتور سیکلت نیز در قسمت دوم وجود دارند. حالت‌ها، مهارت‌ها، دشمنان و باس‌فایت‌های جدیدی در انتظار طرفداران هستند و حتی پیشرفت شخصیت برای آزادی بیشتر در سفارشی‌سازی متناسب با سبک بازی شما اصلاح شده است.

البته اگر بخواهید برای ثبت سریع ترین زمان به پایان رساندن مراحل و کل بازی در تابلوی امتیازات با دیگران رقابت کنید، این مورد نیز در دسترس شما خواهد بود. منتظر جزئیات بیشتر از Ghostrunner 2 در هفته‌های آینده باشید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Dredgeایندی مرغوب لاوکرفتی
بررسی بازی Dredge


چی می‌شد اگه مسعود فراستی منتقد بازی بود؟

تیک‌تو دوباره به عرضه بازی GTA 6 در ۲۰۲۴ اشاره کرده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 80 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 11 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.