اچیومنت تیم برتون: بازیگر Wednesday جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد - شرکت آچومنت

تیم برتون: بازیگر Wednesday جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد

فیلم‌سازی و طراحی شخصیت‌هایی عجیب و متفاوت شناخته می‌شود، به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان سریال ونزدی اخیرا درباره بازیگر نقش اصلی، یعنی جنا اورتگا صحبت و بیان کرده که این بازیگر جایگاه خاصی در قلب او دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیوناز «گودزیلا» تا «بازی تاج و تخت»
۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون

تیم برتون از ستاره سریال Wednesday تمجید کرد و از حرفه‌ای بودن او سر صحنه فیلمبرداری گفت. برتون اعتقاد دارد که عملکرد اورتگا در این سبک داستان ترسناک بسیار عالی بوده، زیرا او خودش حرف‌های زیادی برای گفتن در این ژانر دارد و برایش بسیار مهم است. تیم برتون توضیح داد:

او کاملا به همه چیز اشراف دارد، نه‌تنها به عنوان یک بازیگر، بلکه درباره تمام اتفاقاتی که هنگام فیلمبرداری در حال رخ دادن است. اورتگا بسیار با استعداد است و تجربه زیادی در حوزه فیلم‌های ترسناک دارد و تاکنون کارهای زیادی انجام داده که من واقعا از این موضوع خوشحالم. همین دلیل باعث شده تا او جایگاه خاصی در قلب من داشته باشد.

تیم برتون: بازیگر Wednesday جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد - شرکت آچومنت

برتون می‌گوید اگر بخاطر جنا اورتگا نبود، ممکن بود اکنون اصلا شخصیت ونزدی به این شکلی که هست، وجود نداشت. او به این شخصیت بعد و جذابیت زیادی داده است. برتون اضافه کرد:« دلیل همکاری من با این سریال، این بود که ارتباط بسیار زیادی با ایت شخصیت Wednesday برقرار کرده بوده و عاشق داستان آن بودم، اما قطعا بدون حضور جنا اورتگا این پازل کامل نمی‌شد. می‌توانید یک فیلمنامه بسیار خوب بنویسید، اما لازمه اجرای صحیح آن بازیگری است که بتواند آن وضوح، خلوص و قدرت را به این شخصیت تزریق کند که برای ما اورتگا این کار را انجام داد.»

تیم برتون درباره فصل دوم سریال ونزدی اطلاعات خاصی در اختیار طرفداران قرار نداد، اما گفت که فعلا پروژه متوقف شده تا تکلیف اعتصابات مشخص شود. در ضمن هنوز تاریخی برای انتشار فصل دوم این سریال نتفلیکسی اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیممنهای اونا ما باقی میمونیم.
نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیم


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.