اچیومنت تیموتی شالامی به بازگشت یکی از شخصیت‌ها در Dune 3 اشاره کرده است - شرکت آچومنت

تیموتی شالامی به بازگشت یکی از شخصیت‌ها در Dune 3 اشاره کرده است

اکنون که کمتر است سه ماه به اکران فیلم موردانتظار Dune 2 (تلماسه ۲) در سینماها باقی مانده، تیموتی شالامی در صحبت‌های اخیرش به بازگشت یکی از شخصیت‌های فیلم اول به فیلم احتمالی Dune 3 اشاره کرده است.

مطلب پیشنهادی:۴۵ عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینماداستان هیولا‌ی گوشت‌خوار مخوف
45 عنوان از بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما

در آخرین گزارش هفته پیش، دنی ویلنوو، کارگردان و نویسنده Dune فاش کرد که کار نگارش فیلمنامه سومین فیلم این مجموعه را به پایان رسانده است. این فیلمنامه در واقع از کتاب دوم «تلماسه» با عنوان Dune Messiah، اثر فرانک هربرت اقتباس شده است.

ویلنوو همچنین بیان کرده که دوست دارد این فیلم را بسازد، اما احتمالا پیش از آن درگیر پروژه دیگری باشد. در کتاب‌ها، ۱۲ سال از رویدادهای داستان بین «Dune» و «Dune Messiah» می‌گذرد و به این معنی است که ویلنوو فعلا عجله‌ای برای رفتن سراغ Dune 3 ندارد.

تیموتی شالامی

در همین مورد، تیموتی شالامی، ستاره فیلم‌های Dune به تازگی درباره فیلم سوم صحبت و به بازگشت یکی از چهره‌های آشنای فیلم اول، یعنی جیسون موموآ به نقش «دانکن آیداهو» اشاره کرده است. او در گفت و گو با MTV، درباره نحوه تغییر و تعویض برخی از شخصیت‌ها در فیلم دوم، از جمله شخصیت موموآ صحبت کرد:

اما شخصیت موموآ یک بار دیگر باز می‌گردد؛ نه در فیلم دوم. اما در [Messiah] و خب خیلی عجیب است، چراکه آن‌ها فیلمنامه و تریلر را بسیار محرمانه نگه می‌دارند، اما کتاب‌ها ۷۰ سال است که وجود دارد.

این کتاب دوم، به حفره‌های تاریک داستان شخصیت پال می‌پردازد و به چالش‌هایی که پس از رویدادهایی فیلم «Dune: Part Two» در با آن مواجه می‌شوند، می‌پردازد. علیرغم شایعاتی مبنی بر زمان پخش سه ساعته، گزارش جدیدی تایید کرده که «تلماسه ۲» ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه خواهد بود که همچنان بسیار طولانی است.

فیلم سینمایی Dune 2 در حال حاضر برای اکران در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی


بازی هایی از جی تی ای که کنسل شدن!

اطلاعاتی از اولین بازی استودیو Rebel Wolves منتشر شده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 40 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 21 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.