اچیومنت تکمیل Armored Core 6: Fires of Rubicon بین ۵۰ تا ۶۰ ساعت طول می‌کشد - شرکت آچومنت

تکمیل Armored Core 6: Fires of Rubicon بین ۵۰ تا ۶۰ ساعت طول می‌کشد

اگرچه جدیدترین اثر فرام سافتور، Armored Core 6: Fires of Rubicon، قرار نیست به اندازه الدن رینگ عظیم باشد، اما باز هم در نوع خود طولانی خواهد بود.

اخیرا چندین نشریه و تولیدکننده محتوا، فرصت پیدا کردند بازی را برای مدت کوتاهی تجربه کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. Fextralife اشاره کرده ۱۱ ماموریت را انجام داده که سه ساعت طول کشید و تکمیل کل بازی بین ۵۰ تا ۶۰ ساعت طول خواهد کشید.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

البته این بدان معنا نیست که در مجموع ۲۲۰ ماموریت یا در این حدود کوئست وجود داشته باشد، به خصوص که با پیشرفت کاراکتر، ماموریت‌ها طولانی‌تر می‌شوند. همچنین جلسات توجیهی قبل و بعد از هر ماموریت وجود دارد که به زمان کلی اضافه می‌کند.

اینکه آیا این مدت زمان تخمینی برای تکمیل بازی شامل محتوای جانبی، سفارشی‌سازی آرمورد کور، آرنا و غیره را شامل می‌شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

دلایل زیادی برای تکمیل بازی به خاطر وجود پایان‌های متعدد و «تنوعی» از حالت‌های مختلف وجود خواهد داشت. شایعه شده حالت چندنفره این عنوان به ۲ تا ۶ بازیکن نیاز دارد و سه نفر نیز می‌توانند به‌ عنوان تماشاگر حضور داشته باشند.

Armored Core 6

به تازگی مشخص شد که در بیشترین حالت بین ۲۰۰ تا ۲۳۰ نفر به صورت همزمان روی Armored Core 6 کار کرده‌اند که برای این فرانچایز یک رکورد محسوب می‌شود. به عنوان مثال قسمت پنجم که در سال ۲۰۱۲ به بازار منتشر شد، تنها توسط ۸۰ نفر ساخته شده بود.

Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!


ویجی‌لاگ پلاسپلی استیشن ۵ پرو و ایکس باکس گیم پس جدید؟

بازی DreamWorks All-Star Kart Racing با حضور شرک معرفی شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 76 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 27 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.