اچیومنت تونی هاوک در حال ساخت بزرگ‌ترین پارک اسکیت متاورس است - شرکت آچومنت

تونی هاوک در حال ساخت بزرگ‌ترین پارک اسکیت متاورس است

تونی هاوک اعلام کرد که وارد دنیای بازی‌های بلاک‌چین می‌شود. او روز گذشته از برنامه‌های خود برای ساخت «بزرگ‌ترین پارک اسکیت در متاورس» با مشارکت دنیای مجازی Sandbox و پلتفرم ان‌اف‌تی Autograph خبر داد.

Tony Hawk Land فضای جدیدی در Sandbox خواهد بود که خود را به عنوان «بخشی املاک مجازی و بخشی دیگر شهربازی» معرفی می‌کند.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

این فضا که بر بستر بلاک‌چین اتریوم ساخته شده، به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال را برای دسترسی به زمین‌های مجازی مبادله کنند و با معامله اقلام درون بازی به عنوان NFT، از داده‌های واکسل کسب درآمد کنند.

Autograph ان‌اف‌تی‌هایی را بر اساس تونی هاوک و اسکیت‌بردها، تجهیزات و پوشاک او تولید خواهد کرد. در بیانیه مطبوعاتی آمده است:

Sandbox این NFT‌ها را در متاورس وسیع خود قابل اجرا می‌کند و آواتارهای با کیفیت بالای Autograph را به نسخه‌های واکسل سه بعدی که دارای عملکرد درون بازی برای تجربیات مختلف هستند، تبدیل می‌کند و برای مالکین آن‌ها ارزش و سودمندی می‌افزاید.

تونی هاک نیز گفت:

من در طول عمرم از اولین بازی‌های ویدیویی و اولین رایانه‌های خانگی با قابلیت‌های CGI، طرفدار فناوری‌های جدید بودم. بنابراین مجذوب متاورس شدم و هیجان زده‌ام که فرهنگ خود را به فضای مجازی The Sandbox بیاورم.

تونی هاوک

این دنیا دارای بیش از ۳۰۰ مشارکت مجازی با امثال Ubisoft (Rabbids)، The Walking Dead، Snoop Dogg، Adidas، Deadmau5، The Smurfs، Care Bears و Atari است.

روز سه‌شنبه، تومونوبو ایتاگاکی، رئیس سابق Team Ninja، استودیوی جدیدی را معرفی کرد که روی توسعه بازی‌های NFT تمرکز دارد. عنوان اولین بازی آن‌ها Warrior است که یک MMORPG جدید برای موبایل و رایانه شخصی خواهد بود.

در بحبوحه رکود گسترده در بازار ارزهای دیجیتال که ارزش آن از حدود ۳ تریلیون دلار در نوامبر ۲۰۲۱ به کمتر از ۱ تریلیون دلار رسیده، فروش NFT‌ها در ماه ژوئن به کمترین میزان در ۱۲ ماه گذشته رسید.

هاوک اخیرا ادعا کرده بود که پس از تصمیم اکتیویژن بلیزارد برای ادغام استودیو Vicarious Visions با استودیوهای بلیزارد، برنامه‌های بازسازی Tony Hawk’s Pro Skater 3 و ۴ متوقف شده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای نام گذاری کارت گرافیک‌های AMDجدیدترین شیوه نام‌گذاری کارت گرافیک ای‌ام‌دی (AMD) را بشناسید
راهنمای نام گذاری کارت گرافیک‌های AMD


چرا استیم همیشه برنده است و بقیه استورها شکست می‌خورن؟ | ویجی‌لاگ

تماشای ویدیو از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 14 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.