اچیومنت توصیه سی‌دی پراجکت: پس از آپدیت ۲.۰، Cyberpunk 2077 را از نو تجربه کنید - شرکت آچومنت

توصیه سی‌دی پراجکت: پس از آپدیت ۲.۰، Cyberpunk 2077 را از نو تجربه کنید

همان‌طور که قطعا در جریان هستید، آپدیت ۲.۰ بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۳۰ شهریور، چند روز قبل از انتشار DLC مورد انتظار فنتوم لیبرتی به صورت رایگان در دسترس تمام بازیکنان قرار می‌گیرد. این آپدیت چنان بزرگ و پر و پیمان است که سی‌دی پراجکت رد توصیه کرده پس از نصب آن یک سیو کاملا جدید را آغاز کنید.

توسعه‌دهندگان تایید کرده‌اند که اگر بخواهید سیو قبلی خود را پس از نصب آپدیت ۲.۰ ادامه دهید، هیچ‌گونه مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد اما خب سطح تغییرات با این به‌روزرسانی جدید چنان وسیع و جذاب است که استودیو لهستانی فکر می‌کنید اگر بازی را از نو آغاز کنید، تجربه بسیار بهتری خواهید داشت.

پست توییتری استودیو می‌گوید:

سلام رفقا! در حالی که شما می‌توانید بازی را با سیو و کاراکتر فعلی خود ادامه دهید، ما پیشنهاد می‌کنیم بعد از آپدیت ۲.۰ سایبرپانک را از نو تجربه کنید. به خاطر حجم و تعداد تغییرات، شروع دوباره تجربه کلی شما از گیم‌پلی را بهبود می‌بخشد!

Cyberpunk 2077

آپدیت ۲.۰ که عملا حکم یک عرضه کاملا تازه را برای Cyberpunk 2077 دارد،‌ تغییرات و بهبودهای بی‌شماری را شامل می‌شود. از بازسازی کامل درخت مهارت‌ها و سیستم هوش مصنوعی پلیس گرفته تا اضافه شدن تعقیب و گریز و مبارزه روی وسایل نقلیه و انواع و اقسام سلاح‌ها و آیتم‌های جدید، همگی بخشی از آپدیت جدید بازی محسوب می‌گردند.

در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به این مقاله مفصل، بهتر و بیشتر با تغییرات آپدیت جدید سایبرپانک آشنا شوید. پس از به‌روزرسانی ۲.۰ که فردا در دسترس قرار می‌گیرد، طرفداران می‌توانند روز چهارم مهر ماه منتظر بسته الحاقی هیجان‌انگیز Phantom Liberty باشند که در واقع اولین و آخرین DLC بازی خواهد بود و تنها برای کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Editionاستیل برای انسان‌ها، نقره برای هیولاها و سکه‌ای برای گرالت!
بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition


بررسی بازی مورتال کمبت ۱

فیل اسپنسر به لو رفتن اسناد دادگاه FTC واکنش نشان داد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 20 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.