اچیومنت توسعه دهنده Remnant 2 به دنبال فراهم کردن قابلیت کراس‌پلی است - شرکت آچومنت

توسعه دهنده Remnant 2 به دنبال فراهم کردن قابلیت کراس‌پلی است

استودیو Gunfire بازی Remnant 2 را چندین هفته پیش عرضه کرد و با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد و در کمتر از یک هفته بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت.

مشکلاتی کوچکی نیز داشت که تیم ساخت آن‌ها را برطرف کرده، اما سوالاتی در مورد ویژگی‌های آتی مانند کراس‌پلی هنوز وجود دارد. در حالی که قبل از عرضه در مورد این موضوع صحبت نمی‌شد، کارگردان بازی، دیوید آدامز تایید کرد که تیم «در حال بررسی آن است».

مطلب پیشنهادی:ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟
ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟

آدامز در طی یک جلسه AMA در ردیت گفت:

بله، در حال بررسی [کراس‌پلی] هستیم. مشکلاتی در مورد پلتفرم‌های مختلف و مواردی که برای اجازه دسترسی به کراس پلی نیاز دارند، وجود دارد، اما فعالانه روی آن‌ها کار می‌شود.

البته مشکلاتی مانند باگ در دعوت دوستان در پلی استیشن ۵ نیز وجود دارد. آدامز پاسخ داد که این باگ «به تازگی برطرف شده» و در آینده بازی از قابلیت دعوت دوستان مستقیما از منوی Join پشتیبانی خواهد کرد.

همه دوستان شما باید بر اساس اولویت در منو نشان داده شوند، آن‌ها حتی یک نماد «دوست مناسب» در آخرین پچ بازی دارند. همچنین می‌توانید از Friends List در منوی اصلی به دوستان خود بپیوندید.

Remnant 2

ویژگی دعوت چیزی است که ما باید به کار روی آن ادامه دهیم، زیرا سونی دارای برخی الزامات است که با راه حل مچ‌میکینگ ما مطابقت ندارد. اما امیدوارم اینکه بتوانید بازی‌های دوست‌تان را ببینید و به میل خود به آن‌ها بپیوندید، در حال حاضر کافی باشد.

Remnant 2 برای Xbox Series X/S، PS5 و PC در دسترس قرار دارد. همراه با پچ‌های بالانس و به‌روزرسانی‌های QoL، تیم ساخت در حال کار بر روی سه DLC پولی پس از عرضه است که محیط‌ها و موجودات جدیدی را اضافه می‌کنند. هر سه بسته در طول یک سال آینده منتشر خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Meدارک پیکچرز همچنان در روندی نزولی!
بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me


بزرگترین جنجال‌های سری جی تی ای

باکس آفیس: Barbie حالا یک فیلم ۱ میلیارد دلاری است! - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 8 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.