اچیومنت توسعه‌دهندگان Avatar: Frontiers of Pandora از دلایل اول شخص بودن بازی می‌گویند - شرکت آچومنت

توسعه‌دهندگان Avatar: Frontiers of Pandora از دلایل اول شخص بودن بازی می‌گویند

یک ماه تا انتشار بازی Avatar: Frontiers of Pandora از یوبیسافت باقی مانده و نام بزرگش باعث شده تا بسیاری منتظر بازی باشند و از طرفی نگرانی‌ها در مورد آن بیش از حد معمول باشد.

در حالی که با توجه به جزئیات فراوان دنیای بازی Avatar: Frontiers of Pandora، نگرانی‌ها در مورد هوش مصنوعی دشمنان یا سهولت ، شاید یکی از بزرگترین سؤالات این باشد که چرا به صورت اول شخص است.

آیا دوربین سوم‌شخص منطقی‎‌تر نیست؟ خصوصا وقتی که سازندگان بازی روی آثار سوم‌شخص از جمله دیویژن کار کرده‌‌اند؟ کارگردان بازی طی مصاحبه‌ای به IGN گفت:

ما می‌خواهیم احساس کنید غرق شده‌اید و انگار واقعاً در پاندورا هستید. بنابراین هرگز مشکلی برای این انتخاب به وجود نیامد

بازی Avatar: Frontiers of Pandora

کارگردان خلاق بازی، مگنوس یانسن، اضافه کرد:

قرار است که تا حد امکان به پاندورا نزدیک شوید، تا جایی که ممکن است در آن غوطه‌ور شوید، که (این امر از طریق) دید اول شخص به دست می‌آید.

دینفلد گفت:

ما از شما می‌خواهیم که به طبیعت نزدیک شوید، که تا حدودی شخصیت اصلی بازی Avatar: Frontiers of Pandora است و بهترین راه برای انجام این کار، حضور اول شخص است. ما می خواهیم که شما احساس کنید غوطه‌ور شده اید و احساس کنید که واقعاً در پاندورا هستید.

حال سوال پیش می‌آید که چرا Massive گزینه جابجایی بین هر دو دید را ارائه نداد؟ همانطور که دین‎‌ فلدت توضیح می دهد:

اگر می خواهید کیفیت بالایی از هر دو دید داشته باشید، باید خیلی زود تصمیم بگیرید. اما در حال حاضر پیاده‌‌سازی این ایده کار را دو چندان می‌کند.


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

نمرات بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شد - بدترین کمپین تاریخ کال آو دیوتی؟ - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 28 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 11 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.