اچیومنت توسعه‌دهنده Tomb Raider موج جدیدی از اخراج کارمندان را آغاز کرده است - شرکت آچومنت

توسعه‌دهنده Tomb Raider موج جدیدی از اخراج کارمندان را آغاز کرده است

در پیامی که روز چهارشنبه منتشر شد، توسعه‌دهنده Tomb Raider و Perfect Dark یعنی کریستال داینامیکس اعلام کرد که ۱۰ کارمند خود را به عنوان بخشی از تلا‌ش‌های بازسازی داخلی اخراج کرده‌ است.

کریستال داینامیکس گفت:

تصمیم دشواری را برای جدایی از ۹ کارمند بازاریابی و ۱ کارمند فناوری اطلاعات به دلیل بازسازی داخلی برای هماهنگ کردن استودیو با نیازهای تجاری فعلی خود گرفتیم. ما مستقیماً با کارمندان تحت تاثیر این اتفاق کار می‌کنیم تا به طور کامل از آن‌ها حمایت شود.

Embracer که سال گذشته کریستال داینامیکس را از اسکوئر انیکس خریداری کرد، در ماه ژوئن اعلام کرد که در حال اجرای یک «برنامه بازسازی» است که باعث می‌شود برخی استودیوهای بازی‌سازی این شرکت بسته شده و برخی پروژه‌ها لغو شوند.

Tomb Raider

به نظر می‌رسید که این اقدامات وابسته به یک قرارداد ۲ میلیارد دلاری با یک شریک بزرگ بود که بعداً گزارش شد که گروه Savvy Games با بودجه دولت عربستان سعودی بوده است.

در آن زمان، کریستال داینامیکس گفت که پروژه های فعلی آن تحت تأثیر رویدادهای Embracer قرار نخواهند گرفت. در این بیانیه آمده است:

ما می‌خواهیم به طرفداران اطمینان دهیم که هیچ تأثیری بر تلاش‌های مستمر ما با شرکایمان در The Initiative on Perfect Dark یا عنوان بعدی Tomb Raider که با همکاری Amazon Games ساخته می‌شود، نخواهد داشت.


بررسی بازی مورتال کمبت ۱

استودیو Criterion  به ساخت بازی های Battlefield کمک خواهد کرد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 21 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.