اچیومنت تنسنت ظاهرا روی نسخه موبایلی Elden Ring کار می‌کند! - شرکت آچومنت

تنسنت ظاهرا روی نسخه موبایلی Elden Ring کار می‌کند!

طبق گزارش تازه رویترز که به نقل از منابع آگاه منتشر شده، شرکت چینی تنسنت در تلاش است تا نسخه موبایلی بازی تحسین‌شده Elden Ring (الدن رینگ) را بسازد.

به‌نظر می‌رسد این شرکت چینی در سال ۲۰۲۲ حقوق لایسنس الدن رینگ را از فرام‌ سافتور خریداری کرده و با تشکیل یک تیم نسبتا بزرگ، قصد ساخت نسخه‌های اولیه از بازی موبایلی الدن رینگ را داشته است. تنسنت در همان سال چیزی حدود ۱۶ درصد از سهام فرام سافتور را نیز خریداری کرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین گوشی گیمینگ تا ۱۵ میلیون توماناقتصادی‌ ولی باارزش!
راهنمای خرید بهترین گوشی گیمینگ تا ۱۵ میلیون تومان

بازی Elden Ring که با همکاری خالق «بازی تاج و تخت» یعنی جورج آر. آر. مارتین و هیدتاکا میازاکی ساخته شده، چیزی بالغ بر ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است و جوایز بی‌شماری در کارنامه خود دارد.

در حالی که این محصول از فرام سافتور عنوانی AAA با برچسب قیمت ۶۰ دلاری بوده، تنسنت می‌خواهد نسخه موبایلی «رایگان» با برنامه‌های درآمدزایی متفاوت برای آن بسازد؛ چیزی شبیه به بازی موفق Genshin Impact از کمپانی miHoYo.

بازی موبایل Elden Ring

در حال حاضر فرام سافتور و تنسنت به پیام‌های رویترز در این زمینه پاسخی ارائه نکرده‌اند. تبدیل الدن رینگ به یک بازی موبایلی رایگان می‌تواند بسیار عجیب و دور از ذهن باشد و مشخص نیست تنسنت قادر خواهد بود چنین پروژه‌ای را به سرانجام برساند یا خیر.

این ابرکمپانی چینی اخیرا نسخه موبایلی NieR را نیز به علت هزینه‌های بالای تولید و پیدا نکردن پلن درآمدزایی متناسب، کنسل کرده بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ اشتباه بزرگی که هر بازیکن الدن رینگ اولین بار انجام می‌دهداشتباهات بزرگی که بسیاری از ما مجبور به تجربه آن شدیم!
۱۰ اشتباه بزرگی که هر بازیکن الدن رینگ اولین بار انجام می‌دهد


ده شکایت عجیب مردم از شرکت‌های بازی‌سازی!

کراس‌اوور احتمالی بازی Fortnite با پاور رنجرز در راه است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 23 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 6 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.