اچیومنت تعداد بازیکنان همزمان Last Epoch در استیم به ۲۳۴ هزار رسید - شرکت آچومنت

تعداد بازیکنان همزمان Last Epoch در استیم به ۲۳۴ هزار رسید

درحالی که تنها چند روز از خارج شدن بازی Last Epoch از حالت دسترسی زودهنگام می‌گذرد، استودیو Eleventh Hour Games به جایگاهی ورای انتظارات دست پیدا کرده است.

این روزها ما شاهد موفقیت بازی‌هایی هستیم که به ناگهان مانند بمب اتم در فضای مجازی منفجر می‌شوند و صدها هزار یا بلکه میلیون‌ها بازیکن را به سوی خود می‌کشانند. نمونه بارز این موضوع Palworld (با بیش از ۲۵ میلیون بازیکن) و Helldivers 2 (با رکورد ۴۵۸ هزار بازیکن همزمان در استیم) محسوب می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

در این میان به‌نظر می‌رسد بازی Last Epoch نیز توانسته به شکلی غیرمنتظره مورد توجه هزاران بازیکن در استیم قرار بگیرد و اکنون رکورد شگفت‌انگیز ۲۳۴ هزار بازیکن همزمان را برای خود ثبت کرده است. برای مقایسه بد نیست بدانید دو اثر مشابه Last Epoch‌ از نظر ژانر و طراحی Path of Exile و Diablo 4 هستند که در بهترین حالت به ترتیب ۲۱۱ و ۲۸ هزار بازیکن همزمان را تجربه کرده‌اند.

بازی Last Epoch

بازی جدید استودیو Eleventh Hour Games در سال ۲۰۱۹ به شکل دسترسی زودهنگام در اختیار بازیکنان قرار گرفت و شامل پنج کلاس مختلف است؛ هرکدام از این کلاس‌ها با پیش‌روی شما و به دست آوردن مهارت‌های جدید، دچار تغییرات گسترده می‌شوند.

البته باید اشاره داشت که علی‌رغم رکورد قابل توجه از لحاظ تعداد بازیکن همزمان، نقدهای این بازی در استیم اخیرا به Mixed تغییر کرده و تنها ۶۲ درصد از نظرات مخاطبان مثبت است. مهم‌ترین مشکل این بازی نیز مثل بقیه آثار آنلاین، بحث ظرفیت سرورها و مشکلات بازیکنان برای وارد شدن به فضای چندنفره است.

مطلب پیشنهادی:ارزشمند‌ترین تخفیفات تابستانه استیم که نباید از دست بدهیدفرصتی عالی برای خرید تابستانه
ارزشمند‌ترین تخفیفات تابستانه استیم که نباید از دست بدهید


فشاری ترین بازی های تاریخ 

پشتیبانی از بازی Rainbow Six Siege می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 21 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 25 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.