اچیومنت تصویری از طراحی خرس قاتل در فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey 2 منتشر شد - شرکت آچومنت

وینی د پو شکل و شمایل ترسناک‌تری به خود گرفته

تصویری از طراحی خرس قاتل در فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey 2 منتشر شد

از آنجایی که فیلم اول فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey برخلاف بودجه محدود خود، فروش خوبی در باکس‌آفیس داشت، هزینه ساخت دنباله آن حدودا ۱۰ برابر بیشتر بوده و حدودا ۱ میلیون دلار اعلام شده است و به این ترتیب می‌توان انتظار طراحی‌های بصری هیجان‌انگیزتری را از آن داشت. در همین مورد، تصویری از طراحی جدید شخصیت اصلی، یعنی خرس قاتل منتشر شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینماداستان هیولا‌ی گوشت‌خوار مخوف
بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما

ریس واترفیلد و اسکات جفری، سازندگان فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey 2 در مصاحبه اخیر خود درباره موفقیت زودهنگام فیلم اول و برنامه‌های خود برای دنباله آن صحبت کردند:

فیلم دوم از تمام جهات بهتر از فیلم اول خواهد بود، زیرا اکنون می‌دانیم که در چه مقیاسی از پلتفرم‌ بهتر پیش می‌رود، درحالی که برای پروژه اول هیچ ایده‌ای نداشتیم. حتی انتظار نداشتیم که افراد عادی از آن استقبال کنند. اکنون به آن واقف هستیم و بنابراین زمان بیشتری را نیز به آن اختصاص داده‌ایم. برای مثال ظاهر موجودات بسیار مهم است. مثلا خرس قاتل حدود ۶۳۰ پوند (۷۷۰ دلار) بود. اما این بار ما افرادی داریم که کار پروتز را انجام می دهند و همان است که روی شخصیت ولدمورت در هری پاتر و جنگ ستارگان کار کرده است. آنها مسئول طراحی مجدد این شخصیت بوده‌اند. به همین دلیل است که پو این‌بار کمی ترسناک تر به نظر می رسد، چراکه جزییات بیشتری در چهره و هیکل او گنجانده شده است.

فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey 2
طراحی جدید چهره خرس قاتل در فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey ۲

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده :« روزهای ماجراجویی و شادی به پایان رسیده است، زیرا کریستوفر رابین که اکنون یک مرد جوان است، وینی د پو و پیگلت را به حال خود رها کرده است. با گذشت زمان، احساس عصبانیت و رها شدن، این دو را وحشی می‌کند و پس از چشیدن طعم خون، وینی د پو و پیگلت برای یافتن منبع غذایی جدیدی به راه می‌افتند. دیری نمی‌گذرد که خشم خونین آنها آغاز می شود.»

قسمت دوم فیلم «وینی د پو» فضای آشنایی دارد که طرفداران آثار ترسناک به خوبی با آن آشنایی دارند. طبق صحبت‌های کارگردان، در فیلم جدید گروهی از دختران را می‌بینیم که در یک ماشین کاروانی زندگی می‌کنند تا از پو و دوستانش فرار کنند. همچنین شاهد حضور کاراکترهای جدیدی از سرزمین ۱۰۰ Acre Wood از جمله جغد و ببر هستیم که در فیلم اول نبودند.

فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey ۲ برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشیجنون، وحشت، اکشن و سرگرمی
۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی


الن ویک ۲ ارزش ۱۳ سال صبر کردن داشت؟

تاریخ عرضه ریمیک بازی Silent Hill 2 لو رفت  - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 54 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 6 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.