اچیومنت تصاویر جدیدی از سریال Fallout منتشر شد - شرکت آچومنت

تصاویر جدیدی از سریال Fallout منتشر شد

از زمان معرفی تا به امروز، آمازون و بتسدا اطلاعات خاصی را درباره سریال Fallout ارائه ندادند که این موضوع باعث شده طرفداران راجع‌به محل احتمالی وقوع حوادث سریال کنجکاو شوند و فن تئوری‌های مختلفی را مطرح کنند.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

حال به محض آغاز پروسه فیلم برداری این سریال، تصاویری منتشر شده که هواداران را تا حدودی نسبت به لوکیشن این سریال آگاه کرده. بر اساس این تصاویر به نظر می‌رسد تولید کنندگان سریال فال اوت از بازی Fallout 3 الهام گرفته‌اند.

هرچند تصاویر منتشر شده اطلاعات خاصی را درباره داستان سریال ارائه نمی‌دهند، اما یکی از نکات قابل توجه آن‌ها، وجود فروشگاه Super Duper Mart است.

سوپر دوپر مارت فروشگاهی زنجیره‌ای بوده که برای نخستین بار در فال اوت ۳ ظاهر شد و بعداً در نسخه چهارم این اثر نیز حضور داشت، اما مورد مهم این است که این فروشگاه با طراحی مشابهی نسبت به نسخه سوم بازی‌های فال اوت ظاهر شده.

گرچه خیلی بعید به‌نظر می‌رسد که سریال به طور مستقیم از داستان بازی‌ها استفاده کند و به احتمال قوی، بیشترین چیزی که از آن الهام گرفته شده، محیط‌ها باشد. در نتیجه از آن می‌توان انتظار اشارات و ایستر اگ‌های فراوانی را به بازی‌ها داشت.

در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری به صورت رسمی برای سریال Fallout درنظر گرفته نشده است، اما با توجه به این که فیلم برداری این عنوان به تازگی شروع شده، احتمال عرضه آن در سال ۲۰۲۳ چندان دور از انتظار به‌نظر نمی‌رسد.

در اخبار مرتبط خواندیم که بازیگرانی همچون کایل مک‌لاکلن، زلیا مندز جونز و آرون موتن به عنوان بازیگران ثابت سریال فال اوت، به این مجموعه پیوستند.


چرا بازی‌های موبایلی انقدر درآمد دارن؟

تماشای ویدیو از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 189 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 18 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.