اچیومنت تریلر فصل ۳ وارزون به حضور گودزیلا و کینگ کونگ اشاره دارد - شرکت آچومنت

تریلر سینماتیک جدیدی از فصل سوم Call of Duty Vanguard و وارزون منتشر شده است که به آمدن هیولاهای بزرگی به بازی‌ها اشاره می‌کند.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!

این تریلر روی اثر بمب‌های نبیولا تمرکز دارد که توسط نازی‌های مورد استفاده قرار می‌گرفت و در فصل دوم به مخاطبان معرفی شد. در انتهای تریلر فرکانسی پخش می‌شود که در اکانت توییتر کال آو دیوتی نیز قرار گرفته. این موضوع باعث شده که طرفداران به صورت جدی به بررسی آن بپردازند. راوی این تریلر بیان می‌کند:

هیچ یک از ما نمی‌دانستیم که چه طوفانی در افق منتظر ماست. با نبیولا، نازی‌ها ناخواسته چیزی را بیدار کردند، موجودی بسیار قدرتمندتر و ترسناک‌تر از هر چیزی که ما می‌توانستیم به درک آن امیدوار باشیم.

یکی از طرفداران توانسته با از یک ویرایشگر صوتی دیجیتالی و نرم افزار ضبط Audacity متوجه پیام «هیولاها واقعی هستند» (Monsters are real) شود. چند ماه پیش نیز یک لیکر معتبر به نام تام هندرسون (Tom Henderson) گفته بود که گودزیلا و کینگ کنگ در سال جاری به وارزون اضافه خواهند شد. او طراحی اولیه استودیو از این دو هیولا را دیده بود و اکنون این شایعه بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک‌ شده‌ است.

اکتیویژن در حال حاضر روی چند نسخه جدید از کال آو دیوتی کار می‌کند. نسخه موبایل وارزون نیز در دست ساخت قرار دارد و چند هفته پیش ساخت آن تایید شد. از طرف دیگر استودیو اینفینیتی وارد روی دو بازی Call of Duty: Warzone 2 و Call of Duty: Modern Warfare 2 هم کار می‌کند که قرار است دنباله مستقیمی برای نسخه‌های قبلی باشند. به طرفداران این سری پیشنهاد می‌کنیم مقاله «شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند» را هم مطالعه کنند.

فصل سوم Call of Duty Vanguard و وارزون در تاریخ ۲۷ آپریل (۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard


شرارت‌های نیما توی این بازی بی‌سابقست – رابر بندیتز

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 202 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 14 آوریل 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.