اچیومنت تریلر داستانی جدیدی از Horizon Forbidden West منتشر شد [تماشا کنید] - شرکت آچومنت

با شخصیت‌های جدیدی از ادامه داستان ایلوی آشنا شوید

تریلر داستانی جدیدی از Horizon Forbidden West منتشر شد [تماشا کنید]

بازی Horizon Forbidden West دنباله Horizon Zero Dawn کمتر از یک ماه دیگر منتشر خواهد شد و گوریلا گیمز، توسعه دهنده بازی اکنون تریلر داستانی جدیدی از آن منتشر کرده است.

در تریلر جدید بازی Horizon Forbidden West جزئیات بیشتری از روایت بازی مشخص می‌شود که شامل چالش‌ها و اسرار کاملا جدید است که ایلوی با آن‌ها روبرو خواهد شد. او همچنین در ماجراجویی جدید خود با متحدانی مواجه خواهد شد که در این تریلر بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شویم. تریلر جدید بازی را می‌توانید توسط آپارات اچیومنت مشاهده کنید.

همانطور که در مطلب «هر آن‌چه که باید از بازی Horizon Forbidden West بدانید» نیز به طور کامل شرح داده بودیم، در Forbidden West ایلوی به مبارزه خود در دوران پسا آخرالزمانی مملو از دشمنان ماشینی و نیروهای انسانی ادامه می‌دهد اما او به سمت غرب می‌رود، زیرا بلای وحشتناکی تمام بشریت را در خطر بزرگی قرار داده و او برای یافتن راه حل باید ماجراجویی جدیدی را آغاز کند.


مطلب پیشنهادی:نمایش روز گذشته بازی Horizon Forbidden West رکورد شکستدرخشش گوریلا گیمز
نمایش روز گذشته بازی Horizon Forbidden West رکورد شکست

او در سفر خود به سمت غرب، با گروه‌های جدیدی از شورشیان وحشتناک به رهبری «رگالا» و همچنین ماشین‌های غول پیکر جدیدی روبرو می‌شود که باید از تمام آن‌ها عبور کند تا بتواند زندگی بشر را روی دنیای آخرالزمانی نجات دهد!

تریلر داستانی که شامل ترکیبی از کات سین و گیم پلی بازی می‌شود بار دیگر تعداد از توانایی‌های جدید ایلوی را نشان می‌دهد که پیش از این در گزارش دیگری درباره آن‌ها توضیح داده بودیم.

همچنین در این تریلر شاهد برخی شخصیت‌های فرعی بازی نیز هستیم. سایلنز (Sylens) یک بار دیگر در بازی حضور خواهد داشت و شخصیت‌های جدیدی مانند هِکارو (Hekarro) و تیلدا (Tilda) نیز در این تریلر حضور خواهند کرد که شخصیت اول رئیس قبیله Tenakth و شخصیت دوم یکی از مرموزترین موارد بازی جدید خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:راهنمای حل مشکل اتصال دوال سنس به پلی استیشن ۵کنترلر دوال سنس و معضلاتش
راهنمای حل مشکل اتصال دوال سنس به پلی استیشن ۵

Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) به صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد و به نظر می‌رسد حدود ۱۰۰ گیگ حجم دارد.


فورتنایت توی اعصاب خرد کن‌ترین حالت ممکن

تماشا از کانال یوتیوب اچیومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 22 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها