اچیومنت تریلر جدیدی از فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر منتشر شد - شرکت آچومنت

تریلر جدیدی از فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر منتشر شد

نتفلیکس به تازگی تریلر جدیدی از فیلم Rebel Moon – Part One: A Child of Fire به کارگردانی زک اسنایدر منتشر کرده که بخش‌های اکشن و درام داستان را برای بینندگان به وضوح به تصویر کشیده است.

مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووینپیشنهاد شرکت آچومنت برای هالووین ۲۰۲۳
۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووین

در خلاصه داستان رسمی که نتفلیکس برای فیلم منتشر کرده آمده:

نگامی که گروهی از افراد صلح‌طلب در یک کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش یک نیروی ظالم می بیند، کورا (سوفیا بوتلا)، یک غریبه مرموز که در میان روستاییان زندگی می‌کند، بهترین امید آنها برای بقا می‌شود. کورا که وظیفه دارد جنگجویان آموزش دیده‌ای را پیدا کند که با او در ایجاد یک موضع غیرممکن در برابر Mother World متحد شوند، گروه کوچکی از جنگجویان را گرد هم می‌آورد – بیگانگان، شورشیان، دهقانان و یتیمان جنگی از جهان‌های مختلف که نیاز مشترکی برای رستگاری و انتقام دارند. همانطور که سایه کل قلمرو بر روی غیرمحتمل ترین قمرها فرو می رود، نبردی بر سر سرنوشت یک کهکشان آغاز می شود و در این فرآیند، ارتش جدیدی از قهرمانان تشکیل می شود.

تماشای تریلر فیلم Rebel Moon – Part One: A Child of Fire از طریق یوتیوب

فیلم Rebel Moon

لازم به ذکر است که Rebel Moon دو قسمت دارد و با این حال زک اسنایدر از تمایل خود برای ایجاد یک فرانچایز عظیم صحبت کرده است. داستان آن قرار است از طریق رسانه‌های مختلف نظیر بازی‌های ویدیویی، کتاب‌های کمیک و مجموعه اسپین‌آف‌های انیمیشنی گسترش یابد. اسنایدر همچنین تایید کرده که چندین نسخه جایگزین برای Rebel Moon، مانند درجه‌بندی برزگسال (R-rated) و PG-13 وجود خواهد داشت که با نسخه کارگردان خودش متفاوت خواهد بود. نسخه‌ای که برای اولین بار در ۲۲ دسامبر در سرویس استریم قرار می گیرد، ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه خواهد بود.

زک اسنایدر همچنین قبلا اعلام کرده بود که اسنایدر کات Rebel Moon نزدیک به یک ساعت محتوای اضافه خواهد داشت و طرفداران می‌توانند خیلی از اتفاقات را به صورت گسترده‌تر دنبال کنند. صوفیا بوتله، ری فیشر، چارلی هونام، جایمن هانسو و آنتونی هاپکینز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

در اخبار مرتبط زک اسنایدر بیان کرده بود که فیلم‌های Rebel Moon و Army of the Dead در یک جهان جریان دارند.

همانطور که پیش‌تر ذکر شد فیلم Rebel Moon دو قسمت دارد. قسمت اول یعنی A Child of Fire قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲) از طریق نتفلیکس به صورت آنلاین اکران شود. قسمت دوم هم در پایان تریلر تایید شد که Rebel Moon Part 2: The Scargiver نام دارد و برای اکران در تاریخ ۱۹ آپریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل


خفن‌ترین نکات بازی کلش آف کلنز که فقط گیمرهای قدیمی یادشونه!

اولین تیزر از انیمه Terminator منتشر شد [تماشا کنید] - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 30 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 13 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.