اچیومنت تریلر جدیدی از فیلم باربی منتشر شد [تماشا کنید] - شرکت آچومنت

تریلر جدیدی از فیلم باربی منتشر شد [تماشا کنید]

از زمانی که خبر ساخت فیلم باربی به کارگردانی گرتا گرویگ (سازنده Little Women) اعلام شد، مخاطبان دریافتند که با یک فیلم معمولی اقتباسی از یک عروسک پلاستیکی طرف نخواهند بود. اخیرا تریلر جدیدی از این فیلم با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ منتشر شده که در آن خیل زیادی از شخصیت‌ها نسخه‌های متفاوتی از باربی را بازی می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید

اگرچه تریلر جدید جزییات زیادی از داستان فیلم Barbie در اختیار مخاطبان قرار نداده، اما حداقل می‌دانیم که در یک شهر یا کشور پلاستیکی صورتی در باربی لند اتفاق می‌‌افتد. بدون شک می‌دانید که مارگو رابی نقش اصلی باربی را ایفا کرده و رایان گاسلینگ در کنار او نقش کن (Ken) را بازی می‌کند. علاوه بر رابی بازیگران زن دیگری نظیر کیت مک‌کینون، هری نف، اما مکی، اَنا کروز کین، شارون رونی و الکساندرا شیپ در آن حضور دارند و جالب است بدانید همه آن‌ها نقش باربی را ایفا می‌کنند! در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید:

بد نیست بدانید که اخیرا، دوآ لیپا، خواننده و ترانه‌‌سرای انگلستانی نیز به این فیلم اضافه شده و اون هم نقش باربی را بازی خواهد کرد. سیمو لیو، اسکات ایوانز، کینگزلی بن‌ادیر و شوتی گتوا نیز در کنار گاسلینگ نقش کن را بازی می‌کنند. ویل فرل، آمریکا فررا، آریانا گرینبلات و هلن میرن نیز از دیگر ستارگان فیلم باربی هستند.

پیش‌تر ذکر شد که گرتا گرویگ به عنوان کارگردان فیلم انتخاب شده و نوآ بامباک نیز در جایگاه نویسنده همکاری خواهد داشت. اگر اخبار پیشین مربوط به این پروژه را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که ابتدا ایمی شومر برای ایفای نقش باربی در نظر گرفته شده بود و بعدا بخاطر عدم مطابقت دقیق با این شخصیت نهایتا از پروژه جدا شد. پس از آن مارگو رابی برای ایفای نقش اصلی به فیلم اضافه شد و به گفته خودش با یک فیلم کاملا متفاوت روبه‌رو خواهیم بود.

فیلم باربی تابستان امسال یا به صورت دقیق در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) اکران خواهد شد. نکته جالب اینکه فیلم بعدی کریستوفر نولان با نام Oppenheimer نیز قرار است در همین روز اکران شود. البته هر دو پروژه ممکن است در آینده با تاخیر مواجه شوند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیرکمدی متفاوت سینمای بیمار ایران
نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیر


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی‌های جدید سرویس گیم پس معرفی شدند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 5 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.