اچیومنت تریلر جدیدی از بازی Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر شد - شرکت آچومنت

تریلر جدیدی از بازی Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر شد

استودیو KT Racing به تازگی تریلر جدیدی از بازی Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر کرده است. این ویدئو برخی از خودروهای ایتالیایی، به‌ویژه آلفا رومئو را به نمایش می‌گذارد که بازیکنان می‌توانند قبل از انجام دور آزمایشی، آن‌ها را سفارشی‌سازی کنند.

پس از آن شاهد یک رانندگی آرام در جزیره هنگ کنگ هستیم که از خیابان‌های Wan Chai در طول روز شروع می‌شود تا هنگام غروب به منطقه مرکزی شهر می‌رسد. مسابقه شبانه در Victoria Peak جلوه‌های مه و نورپردازی را قبل از ورود بازیکنان به منطقه غربی نشان می‌دهد.

تماشا از یوتیوب

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی F1 22همان فرمول طلایی با اندکی تغییرات
بررسی بازی F1 22

در این منطقه یک انبار در کنار دریا با کانتینرهای مختلف قرار دارد. زمانی که بازیکنان با ماشین از تپه بالا می‌روند و منظره‌ای از دریا را تماشا می‌کنند، تریلر در Shek O به پایان می‌رسد.

Test Drive Unlimited

رقابت در Solar Crown به جنگ میان دو گروه The Streets و The Sharps خلاصه می‌شود. هر گروه می‌خواهد سبک مخصوص به خود را به شهر تحمیل کند و شما باید هنگام بالا رفتن از رتبه‌های اجتماعی صحنه مسابقات، یک طرف را انتخاب کنید.

هر گروه دارای مقر مخصوص به خود برای تجمع، جشن گرفتن پیروزی‌ها و یافتن ماموریت‌های جدید و همچنین یک منطقه VIP است که برای مورد اعتمادترین اعضای هر دو جناح در نظر گرفته شده است.

Test Drive Unlimited Solar Crown برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود. تاریخ انتشار هنوز اعلام نشده، اما برنامه ریزی شده که در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ride 5موتور سواری سرد
بررسی بازی Ride 5


بهترین مادهای کل سری جی تی ای که هر گیمری باید اونارو بشناسه

Barbie به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۳ تبدیل شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 3 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.