اچیومنت تریلر بخش دوم انیمه Spy x Family منتشر شد - شرکت آچومنت

تریلر بخش دوم انیمه Spy x Family منتشر شد

همراه با پخش آخرین قسمت از بخش اول انیمه Spy x Family، تریلر بخش دوم نیز منتشر شد که مشخص شد پاییز امسال پخش خواهد شد.

این انیمه محبوب که محصول مشترک Wit Studio و CloverWorks است، از فروردین ماه امسال پخش خود را آغاز کرده بود. این انیمه بر اساس مجموعه مانگای نوشته تاتسویا اندو ساخته شده و داستان مامور توایلایت (Twilight) را روایت می‌کند که جاسوس WISE، یک سازمان مخفی اطلاعاتی وستالیان (Westalian) است.

مطلب پیشنهادی:بررسی یازده نوع تایتان در داستان انیمه اتک آن تایتانغول‌های سرزمین آنها
بررسی یازده نوع تایتان در داستان انیمه اتک آن تایتان

در اپیزود/فصل اول، توایلایت ماموریت جاسوسی از یک شخصیت سیاسی اوستانیان (Ostanian) را بر عهده می‌گیرد که برای انجام آن به یک همسر و فرزند احتیاج دارد. به همین خاطر توایلایت برای خود نام مستعار لوید فورجر، یک «روانپزشک» را انتخاب می‌کند، دختری به نام آنیا را به فرزندی قبول می‌کند و با زنی به نام یور بریار ازدواج می‌کند.

با این حال، چیزی که توایلایت نمی‌داند این است که دختر و همسر جعلی او هر کدام رازهای بزرگی دارند که از او پنهان می‌کنند. به طور خلاصه، این سریال درباره یک خانواده جعلی خوشبخت از دروغگوهای دوست‌داشتنی است.

تریلر کوتاه بخش دوم Spy x Family به طرز عجیبی شوم شروع می‌شود که کاملاً با لحن کمدی و شادی که این انیمه دارد در تضاد است. طبق تریلر، ماموریت بعدی توایلایت، علاوه بر اینکه باید همچنان یک پدر و شوهر دلسوز باقی بماند، متوقف کردن یک بمب‌گذاری تروریستی خواهد بود. در این تریلر جاسوس وستالیان به درگیری مداوم بین غرب و شرق اشاره می‌کند و همچنین آنیا را سوار بر سگ سفید بزرگی می‌بینیم که به طور مختصر در قسمت یازدهم آن را دیده بودیم.

Spy X Family

بخش اول این انیمه شامل ۱۲ قسمت بود و توسط کازوهیرو فوروهاشی کارگردانی شده بود. کازواکی شیمادا طراحی شخصیت‌ها را بر عهده داشت و موسیقی متن توسط [K]NoW_NAME تولید شده بود. Crunchyroll مجوز پخش انیمه در خارج از آسیا را دریافت کرده است. این انیمه سریالی هم با دوبله انگلیسی و هم با زیرنویس موجود است.

این انیمه محبوبیت بسیار زیادی بین بینندگان پیدا کرد که به افزایش فروش مانگا کمک کرده است. این مانگا از سال ۲۰۱۹ در Shonen Jump+ منتشر می‌شد و فصل‌های آن توسط Shueisha به صورت مجلد جمع‌آوری شده است. Viz Media نیز فصل‌های مانگا را به زبان انگلیسی در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

پخش نیمه دوم انیمه Spy x Family از اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ماه) آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 220 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 27 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.