اچیومنت تاکنون ۱۶۸.۱ میلیون نفر فیلم سوپر ماریو را تماشا کرده‌اند - شرکت آچومنت

تاکنون ۱۶۸.۱ میلیون نفر فیلم سوپر ماریو را تماشا کرده‌اند

اگرچه فیلم برادران سوپر ماریو با تمجید گسترده منتقدان روبرو نشد، اما ثابت کرد که یک داستان موفقیت‌آمیز برای اقتباس از بازی ویدئویی است. نینتندو در گزارش مالی سه ماهه اخیر خود، این موفقیت را با برخی نکات جدید چشمگیر برجسته کرد.

انیمیشن محصول مشترک نینتندو و ایلومینیشن از زمان اکران خود در آوریل تاکنون توسط بیش از ۱۶۸.۱ میلیون نفر در سراسر جهان دیده شده است. مجموع درآمد باکس آفیس جهانی آن در حال حاضر ۱.۳۴۹ میلیارد دلار است که آن را به پردرآمدترین فیلم بر اساس یک بازی و دومین انیمیشن پرفروش تاریخ تبدیل می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ اثر سینمایی برتر در جهان انیمیشنی دی‌سیمرهمی بر درد «دنیای سینمایی دی‌سی»
۱۰ اثر سینمایی برتر در جهان انیمیشنی دی‌سی

نینتندو همچنین می‌گوید که موفقیت این فیلم از راه‌های دیگری نیز سودآور بوده، مانند استقبال خوب در بازارهایی که به طور سنتی حضور قدرتمندی ندارند، مانند آمریکای جنوبی و بازارهای آسیایی خارج از ژاپن.

با گسترش IP Nintendo در مناطقی خارج از پلتفرم اختصاصی بازی‌های ویدیویی، فرصت‌های جدیدی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کنیم تا با نینتندو مواجه شوند و این موضوع به تجارت کلی ما نیرو می‌بخشد. بر اساس تاثیرات مختلفی که به واسطه اکران این فیلم مشاهده کردیم، به تلاش‌های خود در راستای ابتکارات مرتبط با محتوای بصری ادامه خواهیم داد.

در اوایل سال جاری، گزارش‌ها ادعا کردند که نینتندو و ایلومینیشن در آستانه توافق برای ساخت یک انیمیشن سینمایی بر اساس The Legend of Zelda هستند.

Mario

علاوه بر این، نینتندو می‌گوید که «علاقه مصرف‌کنندگان به سوپر ماریو» منجر به «فروش رو به رشد» برای عناوین، کالاها و برنامه‌های دستگاه‌های هوشمند مرتبط با آی‌پی شده است. اینکه آیا منجر به افزایش فروش عناوین بعدی مانند Super Mario Bros Wonder و Super Mario RPG نیز خواهد شد یا خیر، باید منتظر ماند و دید.

آخرین گزارش مالی سه ماهه نینتندو همچنین نشان داد که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بیش از ۱۸.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است، در حالی که فروش جهانی سوییچ از ۱۲۹.۵ میلیون دستگاه عبور کرد.

مطلب پیشنهادی:اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفتمنتظر تریلر رسمی باشید
اولین تصاویر از انیمیشن Super Mario لو رفت


داستان زلدا از کجا اومده؟

فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom مشخص شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 4 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.