اچیومنت تاریخ عرضه Company of Heroes 3 اعلام شد - شرکت آچومنت

تاریخ عرضه Company of Heroes 3 اعلام شد

نزدیک به یک سال پس از اینکه Relic Entertainment و Sega بازی Company of Heroes 3 را معرفی کردند، بالاخره تاریخ انتشار نسخه جدید از سری محبوب استراتژی همزمان در فضای جنگ جهانی دوم اعلام شد.

شب گذشته استودیو Relic فاش کرد که CoH3 در روز ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۶ آبان) برای پی‌سی منتشر خواهد شد و هم‌اکنون می‌توانید آن را در استیم پیش‌خرید کنید.

مطلب پیشنهادی:چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟با فروش آیتم، بازی‌های جدید بخرید
چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟

طبق بیانیه مطبوعاتی، بازی در زمان عرضه دارای چهار جناح قابل بازی کردن و دو کمپین داستانی مجزا خواهد بود: کمپین پویای ایتالیایی با پایانی بازتر به همراه کمپین متمرکز و مبتنی بر داستان عملیات شمال آفریقا.

این کمپین‌ها همچنین بازیکنان را با مکانیک‌های جدیدی آشنا می‌کنند، از جمله زره جانبی، بازیابی وسیله نقلیه دشمن و یدک کشی وسیله نقلیه که به شما این امکان را می‌دهد توپخانه‌های کوبنده خود را مانند Flak 36 آلمانی و ۱۷-Pounder بریتانیایی تغییر موقعیت دهید.

در حالی که بازی تا آبان ماه منتشر نخواهد شد، Relic Entertainment از هم‌اکنون برنامه بازخورد جامعه بازیکنان خود را شروع کرده که به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا بخشی از کمپین عملیات شمال آفریقا را با عنوان Mission Alpha آزمایش کنند.

این ماموریت که از امروز تا ۱۹ جولای می‌توان به صورت رایگان از فروشگاه استیم دریافت کرد، داستان نیروهای آفریکاکور (DAK) را دنبال می‌کند که در تلاش برای عقب راندن بریتانیایی‌ها از مواضع مستقر شده خود هستند.

بازی‌های قبلی این سری که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۳ منتشر شده بودند و استقبال بسیار خوبی از آن‌ها شده بود. اکنون می‌دانیم که Company of Heroes 3 روز ۲۶ آبان منتشر خواهد شد و باید منتظر و دید آیا موفقیت بازی‌های قبلی را تکرار خواهد کرد یا خیر.

مطلب پیشنهادی:تفاوت پردازنده‌های لاک و آنلاک چیست؟یک پردازنده آنلاک چه مزایای بیشتری ارائه می‌دهد؟
تفاوت پردازنده‌های لاک و آنلاک چیست؟


ویجی لاگ پلاس: کنسل شدن ریمستر رد دد و تحلیل تریلر گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 13 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.