اچیومنت تاریخ عرضه نسخه نهایی بازی Sons of the Forest مشخص شد - شرکت آچومنت

تاریخ عرضه نسخه نهایی بازی Sons of the Forest مشخص شد

بازی Sons of the Forest در ابتدای سال ۲۰۲۳ به صورت دسترسی زودهنگام روی استیم منتشر شد و حالا پس از یک سال نسخه نهایی آن آماده عرضه است. 

استودیو Endnight Games در این مدت به خوبی از Sons of the Forest پشتیبانی کرده و با استفاده از بازخوردهای طرفداران، این بازی را به یکی از بهترین‌های ژانر خودش تبدیل کرده است. اکنون Endnight Games از تاریخ زمان انتشار نسخه نهایی و کامل Sons of the Forest رونمایی کرده است. 

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های Predator (غارتگر) از بدترین تا بهترینداستان شکار و شکارچی
رتبه بندی فیلم های Predator (غارتگر) از بدترین تا بهترین

Sons of the Forest قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ (۳ اسفند ۱۴۰۲) به بازار منتشر می‌شود. این لانچ با یک آپدیت بزرگ و محتوای جدید همراه خواهد بود و شان اشمور (Shawn Ashmore) را هم به بازی اضافه می‌کند. بازیگر مردان ایکس و The Boys صداپیشه شخصیت تیمی را برعهده خواهد داشت. 

بازی Sons of the Forest

Sons of the Forest دنباله‌ Forest محسوب می‌شود که در آن شما به دنبال یک میلیاردر گم شده در جزیره‌ای دور افتاده هستند و این جزیره با موجودات جهش یافته‌ و کابوس‌های مختلف پر شده است. این دنباله آزادی عمل کامل به بازیکنان می‌دهد و می‌توانید با جهش یافته‌ها مبارزه کنید، یک کابین بسازید یا به گشت و گذار در جزیره بپردازید.

Sons of the Forest در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ (۳ اسفند ۱۴۰۲) تنها برای پی‌سی منتشر می‌شود و تاکنون اشاره‌ای به نسخه کنسولی آن نشده است. نسخه قبلی این بازی در سال ۲۰۱۴ برای پلی استیشن ۴ منتشر شده بود و انتظار می‌رود که این اتفاق برای دنباله آن نیز رخ دهد. 

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینماداستان هیولا‌ی گوشت‌خوار مخوف
بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما


بررسی پلی استیشن پورتال

تاریخ عرضه نسخه نهایی بازی Sons of the Forest مشخص شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 31 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 30 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.