اچیومنت تاریخ عرضه نسخه استیم Tiny Tina’s Wonderlands مشخص شد - شرکت آچومنت

تاریخ عرضه نسخه استیم Tiny Tina’s Wonderlands مشخص شد

شرکت ۲K شب گذشته در خبری اعلام کرد که بازی Tiny Tina’s Wonderlands این پنجشنبه در استیم منتشر خواهد شد.

اسپین‌آف سری Borderlands در روز ۲۳ ژوئن (۲ تیر) ساعت ۱۰ صبح به وقت آمریکا/ ۲۱:۳۰ به وقت ایران وارد پلتفرم فروش ولو برای رایانه‌های شخصی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

این محصول تا ۷ جولای (۱۶ تیر) با قیمت تخفیف خورده ۵۹.۹۹ دلاری عرضه خواهد شد و هر کسی که در این مدت آن را خریداری کند، بسته الحاقی Golden Hero Armor Pack را نیز دریافت خواهد کرد.

نسخه Chaotic Great Edition با قیمت ۷۹.۹۹ دلار و به همراه بسته الحاقی Dragon Lord Pack و سیزن پس بازی عرضه می‌شود. سیزن پس شامل یک کلاس قابل بازی جدید، که در به‌روزرسانی آینده اضافه می‌شود، بسته تزئینی Butt Stallion و هر چهار بسته الحاقی Mirrors of Mystery خواهد بود.

Tiny Tina’s Wonderlands

بسته‌های الحاقی Mirrors of Mystery راه‌های جدیدی را برای شکار لوت و لوازم تزئینی در راه شکست دادن Dragon Lord ارائه می‌دهند که شامل دانجن‌های جدید چالش برانگیز Coiled Captors، Glutton’s Gamble و Molten Mirrors می‌شود و در روز ۲ تیر برای تمام پلتفرم‌ها از جمله استیم عرضه می‌شود.

Tiny Tina’s Wonderlands در ماه مارس برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی از طریق فروشگاه اپیک گیمز با پشتیبانی کامل از کراس-پلی برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شده بود.

این بازی که به‌عنوان «یک خیال‌پردازی حماسی در سبک لوتر شوتر» با شخصیت‌های سری بازی‌های Borderlands معرفی شده، شامل یک کمپین داستانی کوآپ برای حداکثر چهار بازیکن و همچنین محتوای قابل تکرار در انتهای بازی است.

Tiny Tina’s Wonderlands درون یک فضای شبیه به Dungeons and Dragons به نام Bunkers and Badasses اتفاق می‌افتد. وجه تمایز در این است که به جای بازی نقش آفرینی نوبتی مانند D&D، یک شوتر اول شخص مانند سری بوردرلندز است که در آن تاینی تینا به عنوان هدایتگر بازی (اصطلاحا Dungeon Master، یا در مورد این بازی Bunker Master) عمل می‌کند و سناریوهای بازی را ایجاد می‌کند. بازیکنان وظیفه دارند در حالی که با شخصیت‌های مختلف آشنا می‌شوند، Dragon Lord را از بین ببرند و سرزمین عجایب را نجات دهند.

مطلب پیشنهادی:چگونه محل نصب بازی‌های اپیک گیمز استور را تغییر دهیم؟دشواری نداریم!
چگونه محل نصب بازی‌های اپیک گیمز استور را تغییر دهیم؟


Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه می‌دهند!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 142 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 22 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.