اچیومنت تاریخ انتشار نسخه دیجیتال و باکیفیت فیلم Oppenheimer اعلام شد - شرکت آچومنت

تاریخ انتشار نسخه دیجیتال و باکیفیت فیلم Oppenheimer اعلام شد

بالاخره پس از چند ماه انتظار، اکنون تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان مشخص شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ترسناک چینی که باید تماشا کنیدزامبی، ارواح و کوفته‌های پر از جنین
۱۰ فیلم ترسناک چینی که باید تماشا کنید

طبق اعلام کمپانی یونیورسال، نسخه‌های DVD، بلوری و ۴K Ultra HD جدیدترین فیلم سینمایی کریستوفر نولان بالاخره قرار است چهار ماه پس از اکران این اثر در سینماها در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۲۳ (۳۰ آبان ۱۴۰۲) از طریق پلتفرم‌های دیجیتالی در دسترس قرار بگیرد.

البته از آن‌جایی که نسخه دیجیتالی و باکیفیت فیلم باربی در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) منتشر شد، طرفداران انتظار داشتند نسخه‌های باکیفیت فیلم Oppenheimer نیز مدتی زودتر پخش شود.

Oppenheimer

این نسخه از فیلم که بیش از سه ساعت به طول می‌انجامد، یک‌سری فوتیج‌های ویژه از جمله مصاحبه‌های اختصاصی با نولان و دیگر افرادی که در تولید فیلم نقش داشته‌اند، پنل پرسش و پاسخ با فیزیک‌دانان درمورد علم پشت فیلم و مستند ان‌بی‌سی نیوز (NBC News) در رابطه با جی رابرت اوپنهایمر واقعی را شامل می‌شود.

اوپنهایمر با رسیدن به اعداد و ارقام فروش فوق‌العاده ۹۴۲ میلیون دلار در گیشه جهانی، تبدیل به سومین فیلم پرفروش کارنامه نولان و همچنین با عبور از فیلم Bohemian Rhapsody به پرفروش‌ترین فیلم بیوپیک (زندگی‌نامه‌ای) تاریخ تبدیل شد.

Saw X

در این میان باید اشاره کنیم نسخه باکیفیت فیلم Saw X که جدیدترین عنوان از فرنچایز ترسناک «اره» محسوب می‌شود، قرار است تا در روز جمعه ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) از راه برسد.

فیلم Saw X در واقع همان Saw 1.5 است که بازه زمانی داستان آن بین نسخه‌های اول و دوم مجموعه روایت خواهد شد. توبین بل این بار در نقش جان کرامر (جیگساو) قهرمان داستان است و سازندگان با اره ۱۰ قصد بازگشت به ریشه‌های اصلی این فرانچایز بسیار محبوب را دارند. این اثر روی شخصی‌ترین چپتر بازی جیگسا تمرکز دارد که جان کرامر بیمار به امید درمان معجزه آسایی برای سرطان خود به مکزیک سفر می‌کند. او می‌خواهد با یک عمل پزشکی خطرناک و آزمایشی سرطان خود را درمان کند، ولی تنها متوجه می‌شود که کل قضیه برای کلاهبرداری از افراد آسیب پذیر است.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌بردعطشی که تنها با خون برطرف می‌شود
بهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌برد


ویجی‌لاگ پلاس: نهایی شدن معامله مایکروسافت و اکتیویژن و پلی استیشن ۵ جدید

اپیک گیمز ۱۰۰٪ از درآمد فروش بازی‌ها را به توسعه دهندگان می‌دهد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 47 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.