اچیومنت تاریخ انتشار فصل دوم سریال Good Omens مشخص شد - شرکت آچومنت

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Good Omens مشخص شد

طبق اخبار جدید، تاریخ انتشار فصل دوم سریال Good Omens (فال نیک) سرانجام مشخص شده و این مجموعه قرار است در تاریخ ۲۸ جولای (۶ مرداد ۱۴۰۲) از سرویس آمازون پرایم ویدیو پخش شود. این سریال بر اساس رمان Good Omens: The Nice and Accurate Prophecies of Agnes Nutter، اثری مشترک از تری پرچت و نیل گیمن ساخته شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال ۱۸۹۹ | کشتی رمز و رازپازل دیگری از سازندگان سریال Dark که باید تماشا کنید
نقد سریال 1899 | کشتی رمز و راز

طبق اعلام آمازون، فصل دوم به بررسی خطوط داستانی می‌پردازد که فراتر از منبع اصلی است. به نوعی قصد دارد درباره دوستی عجیب و غریب بین آزیرافال؛ یک فرشته بداخلاق و فروشنده کتاب و شیطانی به نام کرولی شفاف‌سازی کند. علاوه بر دو شخصیت اصلی سریال، یعنی دیوید تننت در نقش کرولی و مایکل شین در نقش آزیرافال، مارک گیتیس، نیام والش، درک جاکوبی و ریس شیراسمیت نیز به نقش‌های خود بازمی‌گردند.

سریال Good Omens

علاوه بر آن نینا سوسانیا، مگی سرویس، شلی کان، لیز کار، میراندا ریچاردسون و کوئلین سپولودا بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم سریال Good Omens به ایفای نقش خواهند پرداخت. جان هم نیز قرار است نقش خود را به عنوان «جبرئیل» تکرار کند و در کنار او دون مککیچان به نقش «میکائیل» و گلوریا اوبیانیو نیز نقش اوریل را بازی خواهد کرد. اما بندیکت کامبربچ و فرانسیس مک‌دورمند که در فصل اول به ایفای نقش پرداخته بودند در فصل دوم حضور نخواهند داشت.

نیل گیمن نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر در کنار داگلاس مکینون همکاری می‌کند. گیمن همچنین مشغول کار روی فصل دوم سریال محبوب Sandman است که از نتفلیکس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟سریالی که اپیزودهای آن هیچ ترتیب خاصی ندارد!
چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 11 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.