اچیومنت تاریخ انتشار بازی Skull & Bones لو رفت - شرکت آچومنت

تاریخ انتشار بازی Skull & Bones لو رفت

همانطور که احتمالا می‌دانید، Skull & Bones یکی از بازی‌هایی است که یوبیسافت تاکنون بارها آن را تاخیر زده است، اما دیگر خبری از تاخیر نیست و طبق اخبار لو رفته این بازی دزد دریایی قرار است سرانجام در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۲ (سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱) منتشر شود. در این میان همچنین به مزایای پیش خرید بازی نیز اشاره شده که شامل: ماموریت‌ها، موسیقی متن دیجیتال و آرت بوک می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

این خبر توسط اکانت توییتری Aggiornamenti Lumia اعلام شده و همچنین اضافه کرده که این آیتم‌ها پیش از انتشار عمومی بازی به فروشگاه‌های ایکس‌باکس و ویندوز اضافه می‌شوند. با این اوصاف به نظر می‌‌رسد یوبیسافت قصد دارد هفته آینده این بازی آنلاین دزد دریایی را دوباره معرفی کند.

بر اساس گزارش تام هندرسون، لیکر و اینسایدر مشهور صنعت بازی‌های ویدیویی، یوبیسافت در حال آماده شدن برای نمایش گیم‌پلی و افشای جزییات این عنوان در اوایل ماه جولای است. این بازی تاکنون در کشورهایی نظیر برزیل، کره‌جنوبی و ایالات متحده رتبه‌بندی شده است. Skull & Bones یک بازی آنلاین مولتی‌پلیر است که در دنیایی الهام گرفته از اقیانوس هند در دوران طلایی دزدی دریایی اتفاق می‌افتد.

طبق ویدیویی که در ماه آوریل لو رفته بود، بازیکنان ماجراجویی خود را به‌عنوان یک شخصیت ضعیف شروع می‌کنند که هدفش تبدیل شدن به بدنام‌ترین دزد دریایی برای قایقرانی در دریاها است. در بازی Skull and Bones بازیکنان در یک مرکز فعالیت حضور دارند و می‌توانند در این مکان علاوه بر ساخت وسایل، از مغازه‌ها بازدید کنند یا ماموریت‌های جدیدی را انجام دهند. بازیکن با یک جهاز کوچک (کشتی تجاری) شروع به کار می‌کند، اما با پیشرفت و افزایش سطح Infamy می‌تواند کشتی‌های بزرگ‌تر و قوی‌تر با سبک‌های منحصر به فرد بسازد.

بازی Skull & Bones

بازیکنان Infamy را از راه‌های مختلفی از جمله انجام ماموریت‌های مختلف (Contract) به دست می‌آورند، قراردادهایی که با NPC‌های جهان می‌بندند، که برخی از آن‌ها را می‌توان در یک گروه متشکل از حداکثر سه بازیکن به اشتراک گذاشت و تکمیل کرد. Infamy همچنین با انجام فعالیت‌هایی مانند اکتشاف، غارت و گنج‌یابی و شرکت در رویدادهای بزرگ جهان افزایش می‌یابد.

بازی Skull & Bones اکنون قرار است تا چند ماه دیگر (۱۷ آبان ۱۴۰۱) برای پی‌سی، گوگل استیدیا، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود و تاکنون به نسخه پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان آن اشاره‌ای نشده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 29 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.