اچیومنت به‌روزرسانی تابستانه Vampire: The Masquerade: Bloodhunt این هفته از راه می‌رسد - شرکت آچومنت

به‌روزرسانی تابستانه Vampire: The Masquerade: Bloodhunt این هفته از راه می‌رسد

در تاریخ ۱۴ جولای (۲۳ تیر) به‌روزرسانی تابستانه‌ بازی Vampire: The Masquerade: Bloodhunt منتشر می‌شود که به واسطه آن، تغییراتی گسترده در برخی از سیستم‌های این عنوان مثل سیستم بتل پس ایجاد می‌شود. همچنین درکنار آن، مد جدید ۸v8 نیز به بازی راه پیدا می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

این مد جدید که درواقع Team Deathmatch شانزده نفره محسوب می‌شود، بازیکنان را در قالب دو تیم، در گروه‌های چهار نفره قرار می‌دهد. وظیفه هرکدام از گروه‌های این دو تیم، مبارزه سر تسلط پنج منطقه مختلف بازی در نقشه پراگ است. در این بین، بتل پس تابستانه بازی نیز ۱۰۰ سطح جدید ارائه می‌دهد که تنها با ۶۰۰ توکن می‌توان آن را خریداری نمود.

یکی از بزرگترین تغییراتی که به گفته استودیوی توسعه‌دهنده این عنوان یعنی Sharkmob ایجاد شده، تغییر سیستم بتل پس از حالت استاندارد ۱۲ هفته‌ای به تمرکز روی عرضه محتوا به صورت ماهانه است. تهیه کننده بازی David Sirland افزود:

درواقع بزرگترین تغییر در اینجا این است که ما به فصل‌ها و نحوه پشتیبانی از بازی دیگر به صورت مرسوم نگاه نمی‌کنیم.

وقتی که بازی را منتشر کردیم، از سیستم رایج بتل پس ۱۲ هفته‌ای با ۱۰۰ سطح و نحوه پیشروی مشابه سایر عناوین بازار استفاده کردیم اما به سرعت فهمیدیم که این شیوه باعث ورود آسیب به تیم شده و مانع عرضه سریع به‌روزرسانی‌های ضروری برای گیمپلی می‌شود.

ما می‌خواهیم مطمئن شویم که آیا ۱۰۰ رنک مختلف با قیمت ارزان‌تر، بتل پس‌های کوتاه‌تر و بیشتر، ایده مناسبی برای آینده این عنوان خواهد بود یا خیر.

هدف اصلی تیم توسعه از این کار، انتشار به‌روزرسانی‌های کاربردی و مهم به صورت ماهانه درکنار رفع باگ‌های بازی و پاسخ به مشکلات اصلی این اثر است. این امر منجر به تسریع روند توسعه بازی در آینده نیز می‌شود.


Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 10 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.