اچیومنت بندیکت کامبربچ در سریال How to Stop Time به ایفای نقش می‌پردازد - شرکت آچومنت

دکتر استرنج در یک سریال اقتباسی فانتزی و تاریخی

بندیکت کامبربچ در سریال How to Stop Time به ایفای نقش می‌پردازد

بندیکت کامبربچ؛ بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار به صورت رسمی برای ایفای نقش در سریال How to Stop Time که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته‌ی مت هیگ است، انتخاب شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی گور سلاخ خدایان – خدایانی که پاسخ دعاهایت را نمی‌دهند بکش!آن قدر زنده ماندی تا خودت تبدیل به یک ویلن شدی!
معرفی گور سلاخ خدایان – خدایانی که پاسخ دعاهایت را نمی‌دهند بکش!

کامبربچ طی بیانیه‌ای اعلام کرد پتانسیل این داستان از ابتدا برای او آشکار بوده و از این گفت که نویسنده (مت هیگ) در این کتاب به بررسی فلسفه‌ی چیستی انسان و زندگی کردن می‌پردازد. این بازیگر بااستعداد به واسطه بازی در نقش شخصیت اصلی سریال شرلوک هلمز موفق شد در سال ۲۰۱۴ جایزه‌ی «بهترین بازیگر نقش اصلی مرد» در مراسم امی را به ارمغان بیاورد. با این حال بیشتر هواداران او را برای بازی در نقش دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول به خاطر می‌آورند.

فیلمنامه‌ی سریال How to Stop Time توسط دی. سی. مور به رشته تحریر درآمده و توماس آلفردسون قرار است هر ۶ قسمت آن را کارگردانی کند. همچنین کامبربچ علاوه بر نقش‌آفرینی، به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه فعالیت دارد. انتظار می‌رود مراحل تولید و فیلمبرداری این عنوان از سال آینده‌ی میلادی در مناطقی از اروپا و شهر لندن آغاز گردد.

بندیکت کامبربچ در سریال How to Stop Time به ایفای نقش می‌پردازد - شرکت آچومنت

داستان این سریال در رابطه با مردان و زنانی است که از یک بیماری نادر رنج می‌برند که باعث می‌شود بتوانند صدها سال زندگی کنند. تام هازارد (بندیکت کامبربچ) که در قرن پانزدهم در فرانسه متولد می‌شود نیز به این بیماری مبتلا است و بیش از ۶۰۰ سال است که به مسیر زندگی ادامه داده و در این راه بارها و بارها عزیزانش را از دست داده است.

علاوه بر مور، آلفردسون و هیگ، رون هالپرن، جو نفتالین، جیمی بینگ از تهیه کنندگان اجرایی و همچنین رابین اسلوو، آدام آکلند، کلیر مارشال و لیا کلارک به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:۱۱ دشمن قدرتمند دکتر استرنجدردسرهای جادوگر عالی‌رتبه مارول
۱۱ دشمن قدرتمند دکتر استرنج


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

بازیگران سریال Knuckles معرفی شدند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 85 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 18 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.