اچیومنت بندای نامکو ساخت ۵ بازی خود را کنسل کرد - شرکت آچومنت

بندای نامکو ساخت ۵ بازی خود را کنسل کرد

۲۰۲۴ قرار است سال بسیار سختی برای صنعت ویدئو گیم باشد و بندای نامکو نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی است که مجبور به تغییر ساختار و کنسل کردن بازی‌های خود شده است. 

بندای نامکو در کنفرانس مالی به صورت رسمی اعلام کرده که مجبور شده ساخت ۵ بازی خود را به صورت کامل متوقف کند. این شرکت نتوانسته سودی را برای سال مالی ۲۰۲۴ گزارش دهد و به همین خاطر یکی از سهام‌داران از برنامه آن‌ها برای رشد در سال آینده سوال پرسید. یکی از مدیران شرکت پاسخ داد که از این به بعد معیارهای جدیدی برای انتخاب پروژه‌ها اتخاذ خواهند کرد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Tekken 8عصر طلایی بازی‌های فایتینگ
بررسی بازی Tekken 8

به همین خاطر ۵ بازی در حال ساخت بندای نامکو به صورت کامل کنسل شدند تا ضرر مالی کمتری به همراه داشته باشند. از طرف دیگر از نیمه دوم سال قبل، قوانین سخت‌تری نیز برای انتخاب پروژه‌های جدید لحاظ شده که تعداد بازی‌های در دست ساخت و هزینه‌ بودجه مربوط به آن‌ها را هم کاهش می‌دهد. 

بندای نامکو

فروش بازی‌های Bandai Namco نسبت به سال گذشته ۸.۹٪ افت داشته و درآمد آن‌ها هم یک کاهش ۹۶.۵٪ داشته است که یعنی این شرکت ژاپنی سال بدی را سپری کرده بود. البته این افت کاملا قابل درک است، چون که Bandai Namco در سال ۲۰۲۲ بازی بسیار بزرگ و موفق الدن رینگ را به بازار عرضه کرده بود که استقبال از آن در بازار بسیار خوب بود. 

باید اشاره کنیم که عملکرد Tekken 8 در بازار تاکنون بسیار خوب بوده و بیش از ۲ میلیون نسخه فروش داشته است. فروش خوب تکن ۸ در کنار کاهش هزینه‌ها، می‌تواند به این شرکت کمک کند تا سال مالی خوبی داشته باشد. 


باگ‌هایی که تبدیل به بخشی از بازی‌ها شدند

فیلم Thunderbolts دو ماه زودتر اکران خواهد شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 24 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 16 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.