اچیومنت بررسی بیشترین مشکلات گیمر های کالاف، پابجی و فری فایر - شرکت آچومنت

بررسی بیشترین مشکلات گیمر های کالاف، پابجی و فری فایر

هر گیمری، چه مبتدی و چه حرفه‌ای، ممکن است با مشکلاتی مواجه شود که خارج از اختیار او باشد؛‌ مشکلات گیمر ها می‌تواند شامل باگ های بازی مشکلات سرور یا مشکل در اجرا و مسائل دیگر باشد. حتی حرفه‌ای‌ترین گیمر‌ها هم ممکن است نتوانند این مشکلات را حل کنند و در نتیجه به دنبال کمک باشند. ما در این مقاله به بررسی مشکلات گیمر ها و ارائه راه‌حل‌هایی برای حل آن‌ها پرداخته‌ایم.

۵ مشکل اصلی گیمرها در کالاف، پابجی، فری فایر

  • مشکل اجرا نشدن یا بالا نیامدن
  • مشکل لگ در بازی
  • کاهش مصرف اینترنت هنگام بازی
  • مشکل داغ شدن گوشی هنگام بازی
  • خرید درون برنامه بازی ها

مشکل اجرا نشدن یا بالا نیامدن

این مشکل دو دلیل اصلی دارد، ممکن است گوشی‌تان مشکل داشته باشد یا بازی به دلیل نت ضعیف لود نشود. این که چرا کالاف بالا نمیاد، می‌توانید به دلیل سنگین بودن بازی کالاف دیوتی باشد؛ اگر حافظه گوشی‌تان نسبتا پر شده و موبایل پرچم‌دار یا گیمینگ نداشته باشید، احتمال این که مشکل بالا نیامدن کالاف را تجربه کنید، وجود دارد. بهتر است در زمان اجرای کالاف، به خصوص در گوشی‌های قدیمی‌تر،‌ هر برنامه دیگری را ببندید و از خالی بودن حافظه‌تان اطمینان حاصل کنید.

چرا پابجی بالا نمیاد؟ در جواب این سوال باید به همان مشکلات سخت افزاری اشاره کرد. با این حال پابجی نسبت به کالاف، میزان حافظه و پردازش بسیار کم‌تری نیاز دارد و اجرای آن روی گوشی‌های قدیمی‌تر نیز راحت‌تر است.

چرا فری فایر بالا نمیاد؟ فری فایر نیز یک بازی نسبتا سبک‌تر نسبت به کالاف یا پابجی است که حتی گوشی‌های سال‌های قبلی هم آن را به راحتی اجرا می‌کنند. با این حال اگر رم و پردازنده گوشی‌تان درگیر یک برنامه دیگر باشند، ممکن است فری فایر بالا نیاید.

یک دلیل اصلی دیگر که باعث اجرا نشدن بازی‌ها می‌شود، مشکل در نت است. تمام بازی‌های آنلاین از همان ابتدای اجرای بازی، به اینترنتی نیاز دارند که دائما متصل باشد. بازی از همان ابتدا به سرور اصلی وصل می‌شود و اگر این اتصال به دلیل کندی اینترنت انجام نشود، بازی اجرا نخواهد شد. بهتر است اینترنت خود را بررسی کنید و در صورت استفاده از dns، آن را عوض کرده یا خاموش کنید.

مشکل لگ در بازی

لگ زدن بازی‌ها یکی از مشکلات گیمر ها است که راه‌حل‌های مختلفی دارد و حتی حرفه‌ای‌ترین گیمرها نیز آن را تجربه کرده و بازی‌شان خراب می‌شود. لگ دو دسته اصلی دارد؛ سیستم ضعیف گوشی یا اینترنت کند.

بررسی بیشترین مشکلات گیمر های کالاف، پابجی و فری فایر - شرکت آچومنت

این که چرا بازی کالاف لگ داره، معمولا به دلیل سیستم ضعیف گوشی است؛ کالاف موبایل بازی سنگینی است که گوشی‌های قدیمی‌ نمی‌توانند آن را به راحتی اجرا کنند. سعی کنید تا گرافیک بازی را پایین‌تر آورده و اف‌پی‌اس را کاهش دهید. با کاهش اف‌پی‌اس، لگ بازی برطرف می‌شود.

چرا بازی پابجی لگ دارد؟ برای کاهش لگ و افت عملکرد، باید تنظیمات گرافیک بازی را کاهش داده و از اف‌پی‌اس‌های پایین‌تر استفاده کنید. اگر باز هم مشکل لگ پابجی ادامه داشت، اینترنت خود را بررسی کنید.

چرا فری فایر لگ میزنه؟ ابتدا بازی را از ابتدا اجرا کنید و یا تنظیمات گرافیک بازی را به حداقل بیاورید. این کار ممکن است به بهبود عملکرد بازی و کاهش لگ کمک کند، به خصوص برای گوشی‌های قدیمی‌تر.

یک روش کلی برای این که جلوی لگ بازی‌ها را بگیرید، اجرای دوباره آن‌ها است. ممکن است بازی به درستی اجرا نشده باشد و سیستم گوشی پردازش لازم را روی آن انجام ندهد، در این صورت شاهد لگ خواهید بود. دلیل دیگر، ضعیف بودن اینترنت است که باید آن را بررسی کنید یا فیلترشکن خود را تغییر دهید.

کاهش مصرف اینترنت در هنگام بازی

برای کاهش مصرف اینترنت کالاف دیوتی موبایل و مصرف اینترنت پابجی، بهتر است از سیستم ADSL استفاده کنید؛ این سیستم‌ها حتی ممکن است حالت نیم‌بها نیز داشته باشند. همچنین مصرف اینترنت فری فایر اگر بالا است، می‌تواند به دلیل یک vpn نامناسب باشد. از یک وی پی ان خوب استفاده کنید.

مشکل داغ شدن گوشی هنگام بازی

بررسی بیشترین مشکلات گیمر های کالاف، پابجی و فری فایر - شرکت آچومنت

حتما شما هم داغ شدن بیش از حد گوشی خود را هنگام بازی تجربه کرده‌اید و برایتان سوال است که وقتی گوشی داغ میکنه چیکار کنیم؟ داغ شدن گوشی تا حدی کاملا عادی است؛ مخصوصا در اجرای بازی‌های سنگین مانند کالاف، علت داغ شدن گوشی هنگام بازی کالاف، به دلیل گرافیک سنگین کالاف است.

کاملا عادی است که گوشی‌تان به دلیل پردازش سریع در هر ثانیه داغ شود اما اگر حتی نتوانید گوشی را در دستتان بگیرید، باید به دنبال یک راه‌حل باشید. 

داغ شدن گوشی هنگام بازی به دلایل زیر رخ می‌دهد:

  • استفاده مداوم از ۴G
  • بازی با گوشی در شارژ
  • پر شدن حافظه رم
  • اجرای بازی روی گرافیک‌های سنگین و حالت Max

بهتر است گوشی را مدتی به حال خود رها کنید تا دمای آن پایین بیاید؛ اینترنت را بسته و گوشی را از شارژ درآورید. همچنین در صورتی که گوشی‌تان قدیمی است، بازی را با کیفیت پایین‌تر اجرا کنید.

خرید درون برنامه بازی ها

خیلی از گیمرها از گیم پلی خود کسب درآمد می کنند و به طبع برای حرفه ای شدن در بازی نیاز به تجهیزات پیشرفته دارند از این رو به خرید درون برنامه ای کالاف یا خرید پول فری فایر و انواع محصولات پابجی و خرید درون برنامه ای پابجی روی می آورند، اما مشکل اینجاست که گیمر ها در ایران بصورت مستقیم نمی توانند خرید کنند و باید از طریق سایت های واسطه اقدام کنند.

خریدهای درون برنامه خود را در ایران موجو انجام دهید

بررسی بیشترین مشکلات گیمر های کالاف، پابجی و فری فایر - شرکت آچومنت

ایران موجو معتبرترین و باسابقه‌ترین سایت برای خرید درون برنامه‌ای بازی‌ها است که شما می‌توانید خریدهای درون برنامه‌ای انواع بازی‌ها را در آن انجام دهید. هدف ایران موجو برطرف کردن مشکلات گیمر ها است تا گیمرهای ایرانی نیز بتوانند همانند بقیه گیمرها، خرید راحتی تجربه کنند.

جم فری فایر ایران موجو

خرید جم فری فایر، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که بازیکنان برای دستیابی به موفقیت دربازی فری فایر انجام می‌دهند. برای تقویت تجربه خود در Free Fire، خرید جم (الماس) با قیمت ارزان و تحویل سریع می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

خرید یوسی پابجی ایران موجو

خرید یوسی پابجی موبایل نه تنها به شما اجازه می‌دهد که با قدرت بیشتری در میادین نبرد حضور یابید، بلکه به شما این فرصت را می‌دهد که با سایر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنید و در این رقابت‌های پرهیجان بدرخشید. . شما با خرید یوسی پابجی ایران موجو می‌توانید به راحتی تمام سلاح‌ها را خریداری کرده و اگر آفری وجود داشته باشد، آن را به دست آورید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

خرید سی پی در کالاف ایران موجو امن‌ترین انتخابی است که یک خرید مطمئن را برای کاربران فراهم می‌کند.با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل راحت‌تر به سطح لجند رسیده و با بازیکنان حرفه‌ای‌تر بازی می‌کنید.

شما برای حل این مشکل چه اقداماتی انجام می‌دهید؟

مشکلات گیمر ها خصوصا در ایران بسیار زیاد است و هر گیمری با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. ما راه‌حل‌هایی را برای اصلی‌ترین مشکلات گیمر ها ارائه دادیم اما ممکن است چیزی از قلم افتاده باشد. شما به ما بگویید که برای حل مشکلات خود به عنوان یک گیمر، چه کارهایی انجام می‌دهید؟ لگ بازی را چه‌گونه از بین می‌برید؟ با مشکلات اینترنت و خرید‌های درون برنامه‌ای چه می‌کنید؟

با دادن نظراتتان بازیکنان مبتدی را راهنمایی کرده و به ما در نوشتن مقالات بهتر کمک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 5 مارس 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.