اچیومنت برخی از شخصیت‌های اصلی در Mortal Kombat 1 حضور نخواهند داشت - شرکت آچومنت

برخی از شخصیت‌های اصلی در Mortal Kombat 1 حضور نخواهند داشت

اد بون، کارگردان بازی Mortal Kombat 1، به تازگی اشاره کرده که برخی از شخصیت‌های اصلی در قسمت جدید حضور خواهند نداشت و سازندگان امیدوارند که بتوانند بازیکنان را از حضور برخی کاراکترها غافلگیر کنند.

بون در صحبت‌های خود در گیمزکام می‌گوید که استودیو NetherRealm می‌خواهد «بعضی از شخصیت‌ها در بازی پیش‌رو استراحت کنند» و این موضوع نشان می‌دهد که برخی از آن‌ها این بار در فهرست حضور ندارند.

این در حالی است که طرفداران مدت‌ها التماس می‌کردند جید و سونیا در فهرست اولیه قرار بگیرند و از این بابت ناراحت شدند که دو شخصیت زن اصلی سری در قسمت جدید و تایملاین جدید حضور ندارند.

مطلب پیشنهادی:۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانیدشاهکاری مورد انتظار از کپکام
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانید

با این حال، نظرات بون حاکی از آن است که اضافه نکردن آن‌ها تصمیمی آگاهانه بوده و فضا را برای مبارزان کمتر استفاده شده باقی می‌گذارد تا جای آن‌ها را بگیرند. در مصاحبه با IGN، بون در مورد فرآیند فکری پشت فهرست اصلی صحبت کرد.

ما همیشه Scorpion، Sub Zero، Liu Kang، Raiden، Kitana، Mileena، […] را داریم، بنابراین دوست داریم برخی از شخصیت‌ها استراحت کنند. با شروع دوباره Mortal Kombat 1 از ابتدا، یکی از اهداف ما این بود که عامل شگفت‌انگیز را داشته باشیم. «اوه، لی می را خیلی وقت بود ندیده بودم. این کاراکتر را از مدت‌ها پیش تجربه نکرده بودم». بنابراین عناوین دوران سه‌بعدی، مقصد اصلی ما برای انجام این کار است.

Mortal Kombat

این خبر خوبی برای طرفداران دوران سه‌بعدی است زیرا نشان می‌دهد که باید انتظار بازگشت شخصیت‌های بیشتری از عناوین آن دوره باشیم. با این حال، خبر بدی برای طرفداران پر و پا قرص کاراکترهایی همچون جید و سونیا است که امیدوار بودند این دو نفر را در فهرست اصلی ببینند. تا اینجای کار، سونیا فقط یک مبارز کمئو است و جید فقط در یک دیالوگ ذکر شده است.

البته ممکن است آن‌ها در ادامه به صورت شخصیت‌های DLC اضافه شوند. اما باید منتظر بمانیم تا دومین موج بسته الحاقی از راه برسد زیرا از قبل می‌دانیم که موج اول شامل آن‌ها نمی‌شود. در عوض، Takeda، Ermac و Quan Chi را باز خواهد گرداند. مبارزان مهمان نیز Homelander، Omni-Man و Peacemaker خواهند بود.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر برابر با ۲۸ شهریور برای پلی‌ استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۹ شرکت آچومنت؛ چقدر در مورد دنیای مورتال کامبت می‌دانید؟«بیاید اینجا!»
کوییز ۱۹ شرکت آچومنت؛ چقدر در مورد دنیای مورتال کامبت می‌دانید؟


چرا باید نینتندو رو دوست داشته باشیم ؟

عرضه نسخه کنسولی بازی Phasmophobia تاخیر خورد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 27 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.