اچیومنت بخش داستانی Overwatch 2 همچنان در دست ساخت قرار دارد - شرکت آچومنت

بخش داستانی Overwatch 2 همچنان در دست ساخت قرار دارد

اورواچ ۲ (Overwatch 2) به زودی وارد فاز بتای عمومی می‌شود و بخش چندنفره آن در پاییز سال جاری به عنوان یک بازی رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

چند روز پیش بلیزارد از نقشه راه اورواچ ۲ و محتوای این بازی رونمایی کرده بود و بازیکنان نمی‌توانند پیش از سال ۲۰۲۳ کمپین داستانی آن را تجربه کنند. استودیو روی یک بخش PvE بزرگ نیز کار می‌کند که محتوای آن را به جای عرضه یکباره، کم کم به Overwatch 2 اضافه خواهد شد. آرون کلر (Aaron Keller)، کارگردان بازی، به گیم اسپات توضیح داد:

PvE برای Overwatch 2 هنوز همان چیزی است که از ابتدا برنامه ریزی کرده بودیم. یک کمپین AAA با یک داستان خطی وجود دارد که می‌خواهیم آن را روایت کنیم. همچنین یک حالت بسیار قابل تکرار با قابلیت قوی‌تر کردن شخصیت‌ها نیز وجود دارد. اما به‌جای اینکه همه این‌ها را یک جا منتشر کنیم، می‌خواهیم بخشی از محتوای فصلی Overwatch 2 باشند.

اورواچ ۲

برخی از قابلیت‌هایی که ما برای بخش PVE بازی ساخته‌ایم بسیار جالب و سرگرم کننده هستند. مانند تریسر که عملا می‌تواند زمان را به عنوان یکی از استعدادهای خود متوقف کند. این ویژگی‌ها بسیار شگفت انگیز هستند اما در مسابقات PvP وجود نخواهند داشت. 

اورواچ ۲ در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و از قابلیت کراس‌پلی روی همه پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. 


ماینکرفت #۷۹ – یه بازی قدیمی رو شبیه‌سازی کردیم!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 19 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.