اچیومنت با وجود اعتصاب بازیگران، فیلم‌برداری House of The Dragon ادامه خواهد یافت - شرکت آچومنت

با وجود اعتصاب بازیگران، فیلم‌برداری House of The Dragon ادامه خواهد یافت

ظاهرا هیچ چیزی جلوی ساخت House of The Dragon را نمی‌گیرد. گزارش جدید حاکی از آن است که حتی پس از اعتصاب بازیگران و نویسندگان هالیوود، فیلم‌برداری فصل دوم سریال HBO ادامه خواهد یافت.

به گزارش Variety، منابع به این نشریه اطلاع دادند بازیگران بریتانیایی سریال – که تعداد زیادی از لیست بازیگران آن را تشکیل می‌دهند – می‌توانند به فیلم‌برداری «خاندان اژدها» ادامه دهند، زیرا با اتحادیه محلی به نام Equity قرارداد دارند.

بنا به این گزارش، اعضای Equity از پیوستن به صف‌های اعتراض SAG-AFTRA منع شده‌اند. بازیگران هالیوود روز گذشته به طور رسمی دست به اعتصاب زدند که اولین اعتصاب آن‌ها از سال ۱۹۸۰ تاکنون است.

مطلب پیشنهادی:برترین سریال های ژاپنی تاریخ – جادوی سرزمین آفتابداستان‌های جذاب و خلاقانه
برترین سریال های ژاپنی تاریخ – جادوی سرزمین آفتاب

Equity در وب‌سایت خود بیانیه و توصیه‌ای درباره اعتصاب بازیگران هالیوود منتشر کرد، جایی که می‌گوید این اتحادیه نماینده ۴۷ هزار نفر است. در بیانیه اتحادیه بریتانیا آمده است:

Equity پشت سر اتحادیه دوست ما در ادعای آن‌ها و اقدامی که هیئت مدیره‌شان با آن موافقت کرده، می‌ایستد. Equity نیز در حال تجربه فعالان رو به رشدی است که در تلاش برای تضعیف قراردادهای جمعی آن هستند. SAG-AFTRA حمایت کامل ما را در این مبارزه دارد.

House of The Dragon

پس از آن، Equity اشاره می‌کند که قوانین بریتانیا اعضای خود را از پیوستن به اعتصاب باز می‌دارد. اتحادیه می‌گوید بازیگری که این کار را انجام دهد، ممکن است به دلیل نقض قراردادش بدون هیچ گونه حمایت قانونی اخراج شود یا از او شکایت شود.

همه این اتفاقات پس از ادامه تولید House of The Dragon آن هم پس از اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا در اردیبهشت شروع شد. در آن زمان، گزارش بیان می‌کرد که تمام فیلم‌نامه‌ها تکمیل شده‌اند تا سریال بتواند بدون مشکل به جلو برود.

طبق برنامه رایان کوندال، فصل دوم قرار است داستان‌سرایی سنتی‌تری داشته باشد. تاریخ دقیقی برای زمان بازگشت House of the Dragon به شبکه HBO اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:سریال‌های کنسل شده‌ای که پایان‌بندی فوق‌العاده‌ای دارندسریال‌های کوتاهی که ارزش تماشا دارند
سریال‌های کنسل شده‌ای که پایان‌بندی فوق‌العاده‌ای دارند


چرا فورزا هورایزن خوب نیست؟

بازی Assassin’s Creed Mirage یک لباس هپتیک دریافت می‌کند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.