اچیومنت بازی Wo Long: Fallen Dynasty ظاهرا عرضه موفقی داشته‌ است - شرکت آچومنت

بازی Wo Long: Fallen Dynasty ظاهرا عرضه موفقی داشته‌ است

شرکت Koei Tecmo نتایج مالی خود را برای سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۳ اعلام کرد و تایید کرد که Wo Long: Fallen Dynasty و WILD HEARTS لانچ موفقیت‌آمیزی داشته‌اند. البته آمار و ارقام فروش هیچکدام از این عناوین را ارائه نکرد.

از دیگر آثار قابل توجه عرضه شده در این دوره می‌توان به Atelier Ryza 3: Alchemist of the End و The Secret Key اشاره کرد. با وجود اینکه همزمان با ریمیک رزیدنت اویل ۴ عرضه شد، اما بیش از ۲۹۰ هزار نسخه در سراسر جهان فروخت.

Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse، بازنشر عنوان ترسناک کنسول نینتندو Wii، در اوایل ماه آپریل عرضه شد و ۱۲۰ هزار نسخه فروخت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Meدارک پیکچرز همچنان در روندی نزولی!
بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

این ناشر ۵۸۴.۳ میلیون دلار درآمد داشته که ۷.۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. با این حال، سود خالص ۱۲.۵ درصد نسبت به مدت مشابه کاهش یافته و به ۲۳۰.۵ میلیون دلار رسید.

Koei Tecmo

در حال حاضر انتظار می‌رود که ۱۰.۴ میلیون نسخه بازی در سال مالی ۲۰۲۳ عرضه کنند و ۷۱۰ میلیون دلار درآمد کسب کنند و شاید با عرضه Rise of the Ronin در سال آینده برای PS5 این رقم فراتر نیز برود. این شرکت انتظار دارد ۵ میلیون نسخه از آن بفروشد، اگرچه تاریخ انتشار آن تایید نشده است.

Rise of the Ronin یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان باز متمرکز بر مبارزه است که در کشور ژاپن و در زمان تغییرات بزرگ اتفاق می‌افتد، پایان دوره ۳۰۰ ساله ادو که معمولاً به عنوان «باکوماتسو» شناخته می‌شود.

در توضیحات وبلاگ پلی استیشن، Team Ninja توضیح داد که شما به عنوان یک رونین در طلوع دوره‌ای جدید در ژاپن، به سفری حماسی خواهید رفت. به گفته سازندگان، پروسه ساخت بازی از هفت سال پیش شروع شده بود و توسعه آن به آرامی و آزادانه پیشرفت کرد.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

رئیس پلی استیشن: بازی‌های لایو سرویس خسته‌کننده هستند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 76 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 25 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.