اچیومنت بازی The Witcher 4 حماسه گرالت را ادامه می‌دهد - شرکت آچومنت

بازی The Witcher 4 حماسه گرالت را ادامه می‌دهد

سباستین کالمب، کارگردان بازی The Witcher 4 در مصاحبه‌ای اشاره کرد که شخصیت محبوب گرالت باز می‌گردد، اما اینکه او شخصیت اصلی خواهد بود یا خیر هنوز مشخص نیست. او ضمنا توضیح داد که این بازی جاه‌طلبانه جوری طراحی می‌شود که بازیکنان جدید به سری در آن راحت باشند، در عین حال که بازیکنان قدیمی را نیز راضی نگه دارد.

این بازی که فعلا با نام رمزی Polaris شناخته می‌شود، قرار است یک بازی شدیدا بلندپروازانه باشد که می‌خواهد به جایگاهی فراتر از بازی‌های قبلی سری برود. طبق گزارش‌ها اکنون بیش از نیمی از توسعه‌دهندگان سی دی پراجکت رد روی این بازی کار می‌کنند تا آن را به اثری ویژه تبدیل کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Libertyبسته الحاقی؟ با سی‌دی پراجکت تماس بگیرید
بررسی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

سباستین کالمب در مصاحبه با سایت ایتالیایی Lega Nerd اشاره کرد که گرالت ریویایی به شکل نامشخصی در بازی حضور دارد.

بازی The Witcher 4 چند سالی با انتشار فاصله دارد و تا آن موقع زمان زیادی از انتشار نسخه قبلی گذشته است، پس نمی‌توانیم صرفا مخاطبانی که طرفدار این حماسه هستند را هدف بگیریم. ما باید یک جامعه جدید نیز بسازیم. در همان راستا، فکر می‌کنم می‌توانم بگویم که این بازی یک نقطه ورود خوب برای بازیکنان بسیاری خواهد بود، در عین حال که طرفداران قدیمی که همچنان می‌خواهند ماجراجویی‌های گرالت را ببینند نیز فراموش نشده‌اند.

از گفته او می‌توان برداشت کرد که گرالت به هر نحوی در ویچر بعدی حضور دارد. با این حال نمی‌توان حدس زد که او قرار است شخصیت اصلی باشد یا خیر. حتی معلوم نیست که صداپیشه او چه کسی خواهد بود. فعلا برای رسیدن به پاسخ این سوالات خیلی زود است، اما تا آن موقع می‌توانید خود را با The Witcher 3 سرگرم نگه دارید که همچنان یک تجربه فوق‌العاده باقی مانده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Editionاستیل برای انسان‌ها، نقره برای هیولاها و سکه‌ای برای گرالت!
بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition


از اسپایدرمن ۲ تا رزیدنت اویل ۴ | سال ۲۰۲۳ برای ما گیمرها چجوری بود؟

۲ پوستر از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 32 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 3 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.