اچیومنت بازی The Texas Chain Saw Massacre حالت آفلاین نخواهد داشت - شرکت آچومنت

بازی The Texas Chain Saw Massacre حالت آفلاین نخواهد داشت

The Texas Chain Saw Massacre اواخر این ماه عرضه می‌شود و اگرچه بر اساس یک فرنچایز متفاوت در سبک ترسناک اسلشر ساخته شده، شباهت‌هایی به Friday the 13th: The Game دارد.

به عنوان یک اثر چند نفره نامتقارن، عده‌ای در نقش قربانیان بازی می‌کنند که باید از دست یک قاتل روانی از Slaughter Family فرار کنند. با این حال، یکی از بزرگ‌ترین تغییرات نسبت به عنوان قبلی Gun Interactive در این است که خبری از حالت آفلاین یا بات‌ها نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکنتجربه هیجان‌انگیز آکروفوبیا
نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکن

در گزارش اخیر سایت MP1st، سازندگان در اینباره توضیح دادند:

ربات‌های آفلاین را برای این عنوان در نظر نگرفتیم. ما از Friday the 13th و زمان مورد نیاز برای ساختن یک بازی مشابه آن، چیزهای زیادی یاد گرفتیم. ربات‌های قابل باور در بازی‌ها به‌طور باورنکردنی زمان‌بر هستند و انجام آن دشوار است. این موضوع می‌توانست ویژگی‌های اصلی بازی ما را به‌طور چشمگیری کاهش دهد، در نتیجه بر تجربه کلی که می‌خواستیم ایجاد کنیم، تاثیر می‌گذاشت.

البته به طور کلی این قابلیت کنار گذاشته نشده است. بسته به تقاضای بازیکنان، بات‌ها و حالت آفلاین ممکن است پس از لانچ به بازی اضافه شوند.

The Texas Chain Saw

Gun Interactive تایید کرده که نسخه‌های PS5 و Xbox Series X دارای حالت‌های پرفورمنس و کوآلیتی به ترتیب ۶۰ و ۳۰ فریم بر ثانیه خواهند بود. نرخ فریم برای کنسول‌های نسل قبلی هنوز اعلام نشده است. سیستم موردنیاز برای اجرا نسخه پی‌سی را از اینجا مطالعه کنید.

The Texas Chain Saw Massacre در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) برای Xbox Series X/S، PS5، PC، Xbox One و PS4 منتشر می‌شود، در حالی که از همان روز ابتدایی عرضه در سرویس گیم پس نیز قابل دسترسی است.

مطلب پیشنهادی:۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناککابوس‌های کیهانی
۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناک


بزرگ ترین بازی های اندروید که شکست خوردن

با نسخه ۲ بعدی بازی Resident Evil 4 آشنا شوید! - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 29 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.