اچیومنت بازی Tekken 8 از قفل دنوو استفاده نخواهد کرد - شرکت آچومنت

بازی Tekken 8 از قفل دنوو استفاده نخواهد کرد

به کار گیری قفل دنوو در بازی های ویدئویی همیشه با حاشیه‌ همراه بوده و خوشبختانه تکن ۸ (Tekken 8) قرار نیست از آن استفاده کند. 

توافقنامه مجوز کاربر نهایی (EULA) بازی تکن ۸ در استیم به استفاده از قفل DRM اشاره می‌کند ولی به نظر می‌رسد که این موضوع حقیقت ندارد و بندای نامکو به اشتباه آن را اعلام کرده بود. اکنون کاتسوهیرو هارادا، کارگردان Tekken 8، با انتشار پستی در توییتر به صورت رسمی اعلام کرده که بازی مبارزه‌ای آن‌ها از نرم افزار ضد دزدی Denuvo استفاده نمی‌کند.

مطلب پیشنهادی:۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانیدشاهکاری مورد انتظار از کپکام
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانید

هارادا به این نکته اشاره کرد که توافقنامه مجوز کاربر نهایی بازی Tekken 8 احتمالا از روی تکن ۷ کپی شده بود. از این رو تیم توسعه دهنده قصد استفاده از نرم افزار ضد دزدی Denuvo را ندارد و یک اشتباه باعث سوتفاهم طرفداران شده بود. هارادا همچنین از طرفداران خواست که به همه چیز واکنش های آلرژیک‌طور نشان ندهند و منتظر بمانند. 

بازی Tekken 8

این نسخه از سری تکن با تغییرات قابل توجهی همراه بوده و مکانیزم‌هایی مثل سیستم هیت (heat)، عصبانیت (rage) و نوار بهبودی به گیم‌پلی بازی تکن ۸ اضافه شده‌اند. اگر جز طرفداران سری بازی تکن محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «هر آن‌چه که باید از بازی Tekken 8 بدانید» را مطالعه کنید.

Tekken 8 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و تنها می‌دانیم که در اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ برای پی‌‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.


گاد آف وار بعدی کجا میره؟

بازی Tekken 8 از قفل دنوو استفاده نخواهد کرد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 82 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 10 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.